Wat voor plant is dit??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smogger
    Retired
    • Oct 2011
    • 11

    #1

    Wat voor plant is dit??

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb een plantje gevonden, en ik vraag me af welke soort het is. Het is als het goed is een vrouwtje, en ze staat buiten in een emmer potgrond. Alle takken zitten vol met bloemetjes, niet alleen de toppen, maar ook halverwege de stammen zie ik "toppen" ontstaan.. Ik moet nog even op zoek naar mijn microscoop, en weet dus nog niet hoe de trichomes er uit zien...
    DSC04194.jpgDSC04193.jpgDSC04192.jpgDSC04191.jpgDSC04190.jpgDSC04189.jpgDSC04188.jpgDSC04187.jpgDSC04186.jpgDSC04185.jpgDSC04184.jpgDSC04183.jpgDSC04182.jpgDSC04181.jpgDSC04180.jpg
    Is er iemand die weet welke soort dit is?

    Alvast bedamkt!
    Smogger
  • THCLOVER
    Banned
    • Apr 2010
    • 206

    #2
    Re: Wat voor plant is dit??

    amnesia wildgroei
    vriendelijke groeten thclover

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Wat voor plant is dit??

      Oorspronkelijk geplaatst door THCLOVER
      amnesia wildgroei
      vriendelijke groeten thclover
      Knap dat jij dat eraan ziet dat dit amnesia is. Ik kan het er niet aan zien.

      Hallo, ik heb een plantje gevonden
      Plantjes vind je niet. Je hebt iemand anders guerrilla kweek gestolen. Blijf met je fikke van andermans planten af!!!! dit is not done

      Comment

      • THCLOVER
        Banned
        • Apr 2010
        • 206

        #4
        Re: Wat voor plant is dit??

        was ook maar om te lachen dat ik amnees wildgroei zeg denk dat niemand kan zeggen adv fotos welke soort het is moest je de plant kunnen ruiken konden we al meer zeggen tis alesinds stress plant gestrekt en drie vingerig blad
        vriendelijke groeten thclover

        Comment

        • lange1908
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Nov 2010
          • 543

          #5
          Re: Wat voor plant is dit??

          Sommige oetlullen snappen het niet... en zullen het spijtig genoeg nooit snappen monty... Ne kopper kan soms wel enige uitkomst bieden!

          Ik kan je alvast plechtig meedelen dat je mijn holbaard mag kussen...


          de lange

          Comment

          • THCLOVER
            Banned
            • Apr 2010
            • 206

            #6
            Re: Wat voor plant is dit??

            denk niet echt dat dit gurilla kweek is of was want hij heeft de plant gevonden in een woonwijk lans het pad naar het plein ofzo
            vriendelijke groeten thclover

            Comment

            • Smogger
              Retired
              • Oct 2011
              • 11

              #7
              Re: Wat voor plant is dit??

              Oorspronkelijk geplaatst door monty


              Plantjes vind je niet. Je hebt iemand anders guerrilla kweek gestolen. Blijf met je fikke van andermans planten af!!!! dit is not done
              Hahaha, vol vooroordelen lees ik al, als er iemand een zaadje wegpleurt en hier groeit (IN EEN WOONWIJK!!) een plantje uit, dan vindt jij dat dus een guerrilla kweek??? Eerst ff verdiepen in een onderwerp (zie voorstel topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Hallo-allemaal) voordat je je oordeel klaar hebt! Deze plant had een dag later door de plantsoenendienst hiero de volgende dag als onkruid omgeschoffeld geweest.

              Maar goed, weer ontopic, een stress plant? Kun je hier nog wat rookbaars afhalen?

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Wat voor plant is dit??

                Nou, dat zie ik hier niet staan hoor.
                Andermans planten blijf je af, al staan ze op het dak. Punt!

                Van mij mogen rippers ook geband worden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: Wat voor plant is dit??

                  Blijf met je fikke van andermans planten af!!!! Maakt niet uit waar dat is. Ik had je topic ook gelezen en ook daar heb ik op gereageerd. Het is dus geen vooroordeel.

                  Veel succes verder. Hopelijk "vind" diegene die hem zaaide je gauw en "verplant" jouw dan ook eens ff. Weet je meteen hoe een stressplant zich voelt.

                  Comment

                  • Smogger
                    Retired
                    • Oct 2011
                    • 11

                    #10
                    Re: Wat voor plant is dit??

                    Okee, de info die je had was misschien wat weinig. Lees mijn voorstel topic nog maar eens.

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #11
                      Re: Wat voor plant is dit??

                      Had ik reeds gelezen, net zoals alle posten op dit forum.

                      Comment

                      • Smogger
                        Retired
                        • Oct 2011
                        • 11

                        #12
                        Re: Wat voor plant is dit??

                        Ik begrijp de reacties heel goed, maar weet allen, dit is geen roof van een kweek. Dit is eerder een redding van een plantje...

                        Comment

                        • Xtreme
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 4271

                          #13
                          Re: Wat voor plant is dit??

                          Redding van een plantje? Dat zeggen ze (alle cannabis dieven dus) allemaal. Dat "plaatje" is echt grijs gedraaid. Ga je schamen en kies adoptie-ouders, die je wel de elementaire fatsoensnormen kunnen bijbrengen.

                          Comment

                          • Smogger
                            Retired
                            • Oct 2011
                            • 11

                            #14
                            Re: Wat voor plant is dit??

                            Luister vriend, ik heb geen honger ofzo, en waar slaan deze beschuldigingen allemaal op? Lekker de toughguy uithangen achter je aldipeeceetje, en allerlei vreemde opties aandragen over adoptie ouders?? (over elementaire fatsoensnormen gesproken...) Beetje jammer allemaal, had het idee dat het wel een relaxt forum zou zijn. Tegen leugens kan niemand op. Maar goed, maakt mij niet uit. Ik weet genoeg over mijn plantje dus: adios!

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #15
                              Re: Wat voor plant is dit??

                              Beetje op de verkeerde voet begonnen door weinig info. Ik zal deze hier even linken zodat je verhaal wat completer word.



                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Hallo-allemaal!


                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...