Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat voor plant is dit??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wat voor plant is dit??

    Okee Monty, bedankt, maar ik heb genoeg gelezen hier. Erg heftige reacties allemaal. Begrijpelijk, maar niet voor mij van toepassing. Heb hier eigenlijk helemaal geen zin in... Bedankt en de mazzel!

    Comment


      #17
      Re: Wat voor plant is dit??

      Oorspronkelijk geplaatst door Smogger View Post
      Luister vriend, ik heb geen honger ofzo, en waar slaan deze beschuldigingen allemaal op? Lekker de toughguy uithangen achter je aldipeeceetje, en allerlei vreemde opties aandragen over adoptie ouders?? (over elementaire fatsoensnormen gesproken...) Beetje jammer allemaal, had het idee dat het wel een relaxt forum zou zijn. Tegen leugens kan niemand op. Maar goed, maakt mij niet uit. Ik weet genoeg over mijn plantje dus: adios!
      Niet jij maar ik bepaal wie m'n vrienden zijn: een zekere statuur is daarbij wel een voorwaarde. Ik heb niet de indruk dat jij aan de door mij gestelde criteria voldoet. Terzijde: de Aldi-markt gun ik mijn klandizie niet: geen statuur.

      Comment


        #18
        Re: Wat voor plant is dit??

        Smogger Hallo, ik ben Smogger, en ik heb een wietplantje gevonden, op een stukje gemeentetuin, gewoon in een woonwijk. Waarschijnlijk een zaadje weggegooid uit een bevruchte top, want hij stond tegen een druk belopen voetpad. Dit plantje heb ik uitgegraven en in een emmer met potgrond gezet, en binnen iets groter laten groeien, en een maandje geleden buiten gezet. Ik heb wat vragen, welke ik in het juiste forumdeel zal gaan vragen.

        Ook al staat het plantje in het plantsoen bij jou in de straat het is niet jou plantje en niet jou zaadje.
        Om dat het op een plek staat waar jij het toevallig zo kan zien wil nog niet zeggen dat je het zo mag mee nemen.
        De mensen reageren hier zo fel om dat het van ons allemaal een plantje had kunnen zijn snap je dat

        gr bella
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X