Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Ik zou ze nog een anderhalve tot twee weken geven om extra uit te harden. Ik zie nog teveel witte haartjes, dus dat wil zeggen dat ze nog lang niet klaar is met kristallen spuwen.
Verder naar de trichomes kijken, dat vertelt je veel meer dan wij dat zouden kunnen doen. Gebruik de zoekfunctie even om te zoeken naar wat je moet kijken.
nee doe nog maar even niet oogsten dat zou zonde zijn!je moet even met een goed vergrootglas kijken naar je kristallen .smokey heeft mooie voorbeelden in mijn topic gezet en bij nog 100 andere
Die "haartjes" (stampers) kunnen door meedere dingen bruin worden dus daar moet je idd niet naar kijken.
Als je het juist wil doen moet je naar de trichs kijken
Zeker Gooner. Gebruik de search voor 'je zoektocht naar trichomes', Smokey weet er alles van
ik geef antwoord op methos zijn vraag
het was in het begin verwarrend met die bruine haartjes en de trichomes, maar ik had gelezen dat de ene soort vlugger bruine haartjes maakt dan de andere en dat je best kunt kijken naar de trichomes.
maar toch zie je hier ook nog dat er word geoogst bij witte trichomes.
ik heb hetzelf al 10000 X gevraagd dus ik begin het nu wel te snappen hoor
Comment