C4 planten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xitro
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 36

    #1

    C4 planten

    Korting op 420shop
    Hey,

    Vandaag zat ik in de les Ecologie en begon onze professor over C4 planten te spreken;
    in ons klimaat komen er C3 planten voort, deze planten houden van een temperatuur 20-25°C en hun opbrengst (groei niet perse topjes) verhoogt met de toename van fotoactieve straling (zon dus). C3 planten gaan ook C-C-C bindingen aan.

    C4 planten zijn voornamelijk afkomstig uit de tropen en kunnen tegen veel hogere temperaturen, en hun opbrengst verhoogd niet met toename in licht d.w.z. dat die een vast rendement hebben.

    Nu vroeg ik me af of er cannabisplanten bestaan die van het type C4 zijn.
    Iemand die hier meer over af weet?

    Btw. Heb mijn cursus nog niet geleerd anders kon ik er meer over zeggen, heb ook geen zin om die ff naast mij te leggen en over te typen (:

    Greetz
    Vincent
    Roll that shit,
    Smoke that shit,
    Pass that shit,
    Enjoy the friendship of magic !
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: C4 planten

    cannabis sativa is c4

    Comment

    • fl13r3flu1t3r
      Banned
      • Aug 2010
      • 3100

      #3
      Re: C4 planten

      Mnty heeft hierovereens geschreven volgens mij. Wiet is van het type C4.

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #4
        Re: C4 planten

        In het topic "Buitenwiet versus kaswiet" heb ik C4 aan de orde gesteld.

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: C4 planten

          Idd, ik heb daar destijds veel van opgestoken extreem, hihi.

          Comment

          Bezig...