Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaadje in m'n autoflower.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadje in m'n autoflower.

    Korting op 420shop
    Ik rolde gisteren een dikke joint van m'n autoflower blueberry, merkte ik dat er een zaadje tussen zat. Ik neem aan dat m'n plantje stiekem een hermafrodiet was en ik dat niet gemerkt heb.

    M'n vraag is, gaat dat zaadje ook sowieso aan autoflower zijn? Ik neem aan van wel maar ben niet zeker. En hoe groot is de kans dat het een vrouwtje gaat worden.

    #2
    Re: Zaadje in m'n autoflower.

    wordt zoiezo automatic en geslacht is 50-50
    vriendelijke groeten thclover

    Comment


      #3
      Re: Zaadje in m'n autoflower.

      Is het niet zo dat herma's gefeminiseerd zaad leveren?

      Comment


        #4
        Re: Zaadje in m'n autoflower.

        Stond die AF buiten of binnen? Nog steeds 1 zaadje of heb je nu meer gevonden?
        Bestuiving kan voorkomen zonder dat er mannetje in de buurt staat, dus hoeft geen herma te zijn.

        Gefeminiseerd zaad komt bij mijn weten van een gestreste vrouwtje, al of niet geforceerd, die naar hermafrodiet is gegaan, met inderdaad grote kans op hermazaden.
        Vrouwelijk zaad is weer een ander verhaal.

        Comment


          #5
          Re: Zaadje in m'n autoflower.

          Oorspronkelijk geplaatst door THCLOVER View Post
          wordt zoiezo automatic en geslacht is 50-50
          vriendelijke groeten thclover
          Ben ik het helemaal niet mee eens.

          Als ze bevrucht is door een vreemde man die geen autoflower is dan zal het zeker geen autoflower geven uit dat zaadje. Het autoflowerkenmerk is resesief! en niet dominant. Wort dus wel genetisch doorgegeven maar zal int fenotype niet tot uiting komen.

          Als ze is bevrucht door haareigen stuifmeel van herma bloei of door een banaantje in je toppen dan komt er in theorie een vrouwelijke plant uit. Echter wel met een nog hogere herma tendens dan de moeder. Herma zaden vererven de herma tendens versterkt door.
          Last edited by monty; 10 November 2011, 11:35.

          Comment


            #6
            Re: Zaadje in m'n autoflower.

            Als ze zelf een chiquita had, dan zou ik denken dat je meer zaadjes kunt vinden.
            Als je er maar 1 of 2 hebt, is het meer aannemelijk dat een stuifmeelkorreltje via de wind, of met een insect je plant heeft gevonden.
            Dan kan het vanalles zijn, in een straal van 10KM of meer rond je huis.
            Mits je plantje buiten gestaan heeft natuurlijk.

            Gewoon planten, bij je volgende kweek, als extraatje, en goed in de gaten houden. Komt er wiet vanaf is het mooi een meevaller.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X