welke soort zal ik nu nemen?????????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • croomweels
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 114

    #1

    welke soort zal ik nu nemen?????????

    Korting op 420shop
    hallo mensen ik wil mij weer zaadjes kopen maar weet ni de welke ik wil een soort met HOOG THC GEHALTE en HOGE OPBRENGST
    ik had een voorkeur voor :

    -arjans haze (green hous)
    -hawaiian snow (green hous)
    -niville 's haze (green hous)
    -lady burn 1974
    -super zilver haze (green hous)
    -chees (green hous)
    -G13 (barneys)
    -moby dick (green hous)

    of als jullie nog soorten weten

    ik zou deze keer willen SOG met mijn planten
  • Helghast
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 125

    #2
    Re: welke soort zal ik nu nemen?????????

    Tangarine dream kun je nog overwegen.

    25% THC
    1,8% CBD

    Dat is een combinatie van nevilles a5 haze, G13 en afgaan.

    De opbrengst is niet heel erg bijzonder (of ze zijn bij barney's farm bescheidener dan bij de rest), maar met zulke percentages heb je niets om over te klagen imo.

    Comment

    • fender
      Retired
      • Nov 2010
      • 375

      #3
      Re: welke soort zal ik nu nemen?????????

      Ah een greenhouse fan zo te zien ik ben dat zelf ook,
      vooral de arjan's haze soorten, super silver haze en super lemon haze zijn aan te raden.

      Gr en succes,

      Fender

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: welke soort zal ik nu nemen?????????

        De opbrengst ligt voor het grootste gedeelte aan jezelf; de aangegeven hoeveelheden van het papiertje is net zoveel waard als het aantal bloeiweken....

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: welke soort zal ik nu nemen?????????

          Exact.
          En die bloeiweken zijn net zo belangrijk, net als de groeiweken.
          Hoelang wil je voorgroeien ? Hoeveel licht ga je erop zetten ?

          Er zijn heel veel mooie soorten, bijv. Red Diesel wil ik ook nog wel een proberen.
          Tangerine dream heb ik momenteel in de koelkast liggen, dus die komt ook nog een keer.

          De keuze van een soortje is ook afhankelijk van jezelf, welke soorten je eigen voorkeur hebben, en waar je de goeie smaak en effecten van kunt verwachten.
          Een topoogst kun je bijna overal wel af halen, als je genoeg wortelruimte hebt, genoeg licht, en genoeg (groei)tijd.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...