Dames zijn bevrucht :(

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • missoury
    Retired
    • Aug 2011
    • 13

    #1

    Dames zijn bevrucht :(

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ff een vraagje ik zit nu aan het einde van week 6 en kom er net achter dat mijn dames zaad aan het aan maken zijn.
    De toppen zitten nog niet vol .. hier en daar zie je een zaadje.
    Nu is mijn vraag is het de moeite waard om door te gaan met deze planten of zitten ze straks echt helemaal vol met zaad en kan ik nu beter oogsten en nieuwe er in zetten.

    greets missoury
  • Helghast
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 125

    #2
    Re: Dames zijn bevrucht

    Wiet met zaadjes is ook nog prima te roken, je ziet vaak zaad in import wiet maar daar wordt je nog steeds goed stoned van.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Dames zijn bevrucht

      Nou, daar kun je van mening over verschillen hoor. Bah...
      Hoe komt dat zaad erin dan missoury ? Stond er een man tussen, of zijn het herma's ?
      Als er een man tussen staat, of een echte hermafrodiet, dan heb je kans dat alles straks vol zaad zit.
      Ik zou dan goed balen, want dat is niet fijn roken hoor, de potentie van wiet met zaad is trouwens ook een heel stuk minder.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • missoury
        Retired
        • Aug 2011
        • 13

        #4
        Re: Dames zijn bevrucht

        Ik heb er zeker weten geen man bij gehad dus het moet wel een herma zijn.
        Om de herma er uit tussen te zoeken heeft denk ik geen zin meer omdat de boel al bevrucht is.
        Maar nu is de vraag nu stoppen of gewoon door gaan want er zit nu nog niet zo veel zaad in maar de wiet is ook nog niet oogst klaar dus ook niet lekker denk ik.
        Verdorie what to do!!!! what to do!!!!!

        Comment

        • smokeykev
          Retired
          • Mar 2009
          • 1533

          #5
          Re: Dames zijn bevrucht

          gwn lekker doorgaan joh... voor die 2 a 3 weken...
          en daarna heb je gewoon zaad om te ruilen, en al een deel opbrengst dat mss wat minder potent is maar je ebt het toch maar!

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Dames zijn bevrucht

            Wel even erbij vertellen dat het herma-zaad is dan, als je dat gaat ruilen.

            Als ik kweek voor wiet, en alles is bestoven door een herma, dan gooi ik alles eruit. Doet even pijn, even vloeken, en opnieuw beginnen.
            Maar zo'n beslissing is voor iedereen anders.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • missoury
              Retired
              • Aug 2011
              • 13

              #7
              Re: Dames zijn bevrucht

              Ik heb de boos doeners gevonden.. heb 5 cheese (big buddha) 4 jack (greenhouse seeds) en 2 orange (dutch passion).
              En bijde orange zijn herma`s @$%$@%%$& piiieeeep
              Ik heb ze er uit gehaald want er zaten nog zakjes aan die nog dicht zaten dus hoop dat het nog mee valt nu.

              Comment

              • smokeykev
                Retired
                • Mar 2009
                • 1533

                #8
                Re: Dames zijn bevrucht

                voila best of both worlds jonge
                heb je wat zaad voor volgend kweekje of ruil..
                en hermazaad is ook wel gewilt, ik doe er bijv al wel is graag zaadkweekje mee

                Comment

                Bezig...