Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

    O wat zielig hij had dus nog meer katten buiten gezet? die beesten kunnen niet zo goed tegen de kou had hij ze beter naar asiel gebracht.
    Hopen da je een huisje er voor vind
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

      Japs bell al ze beesten moesten het huis uit, blijkbaar loopt er dus nog ene rond hier in de stad de moeder van dat kleintje dat wij hebben, ook zonder haar..hopelijk overleeft ze de winter...

      Er zijn onderhandelingen voor de poes, maar hoelanger ze hier zit hoe moelijker het wordt voor ons, we beginnen haar graag te zien ...
      sigpic

      Comment


        #18
        Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

        Ik heb meer met katten dan met honden. Vroeger hadden we een "zwartkop". Zo'n kalf van meer dan 60 kilo. Als er ergens blubber, stront of een ontbindend dood beest lag ging hij zich daarin rondwentelen. Zelfs met de meest strenge vorst wilde hij buiten slapen. In huis jankte hij heel de boel bij elkaar: hij moest en zou buiten zijn. Als beschutting tegen de kou had ik een "hok" van strobalen gemaakt. Hij sliep er naast of er op, maar niet er in. Maar het was wel een beste bewaker van onze kinderen. Het liefst at hij van die gore rauwe pens of bevroren heek. Hij stonk dus ook uit zijn bek.
        Last edited by Xtreme; 8 December 2011, 07:52.

        Comment


          #19
          Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

          Een echte waker die liever buiten alles in de gaten heeft ^^
          Ons poes zou ook het kot wakker miaauwen of krabben en stoten tegen te deur als hij iets hoord in living, als we opstaan voor de wc, weet hij dat maar al te goed en dan begint het, tot hij weer helemaal niets hoort, tot zover een goeie waak kat
          sigpic

          Comment


            #20
            Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

            Met katten blijf ik nog steeds gecharmeerd van de Europese korthaar. Die is niet "doorgefokt". Onze schoondochter heeft 3 Maine Coons: ze is kind aan huis bij de dierenarts. Bij onze katten blijft dit beperkt tot het jaarlijkse prikje tegen de niesziekte en als ze wat ouder worden het verwijderen van wat tandsteen.

            Comment


              #21
              Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

              Ja dat heb je wel raskatten maar die europese ziet er ind stabiel uit^^
              ik liet me vertellen dat de devon rex een herkende mutatie was van de kat, die gwn een ras is gemaakt geweest.
              Eigenlijk een misbaksel waar een stempel op staat om het grof te zeggen, en je ziet dat ook aan die devon rex kat, de schouder zitten niet op de plaats de verhoudingen kloppen ook niet helemaal. de miaauw is geen miaauw ... maar een kreun.
              Die Maine Coons zijn wel prachtige beesten!
              sigpic

              Comment


                #22
                Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

                We gaan het poesje houden, mijn vriendin haar duidelijke nee is veranderd in liefde, haa en dat maakt mij gelukkig ^^

                Deze topic mag gesloten worden en iedereen die moeite heeft gedaan voor het mormeltje wil ik bedanken

                Bedankt!

                Groetjes Bubs en co

                102_0374.jpg
                sigpic

                Comment


                  #23
                  Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

                  Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst en slotje zoals gevraagd.

                  Comment

                  Bezig...
                  X