Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

thai kulu herma?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    thai kulu herma?

    Korting op 420shop
    1001876j.jpgthai kulu.jpg
    Last edited by smokeykev; 22 December 2011, 23:40.

    #2
    Re: thai kulu herma?

    Das toch geen herma, ik zie gewoon een mannelijke plant...

    Comment


      #3
      Re: thai kulu herma?

      Mannelijke plant!
      25 juni 004.jpg

      Groetjes wamy

      Comment


        #4
        er zitten toch ook witte haartjes tussen
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: thai kulu herma?

          Ik zie toch geen witte haartjes .

          groetjes wamy

          Comment


            #6
            Re: thai kulu herma?

            Die zitten er ni, nen herma is ne bloeiende vrouwelijk plant waar tijdens de bloei bananen aankomen...

            Comment


              #7
              Re: thai kulu herma?

              Vreemd hoor. Lijken idd paar pistils op die ballen te zitten, zeker dat die er ook echt uitgroeien of misschien maar verdwaalde pistils van een andere plant na een muizenvraat aanval. Voor de rest op die paar witte sprietjes na lijkt het op de foto een volle man. Ik zelf heb nog nooit gezien of gehoort dar een mannelijke stuifmeelbal in staat is om pistils aan te maken. Bij een eenhuizige plant is dat geheel normaal maar cannabis is tweehuizig. Als een tweehuizige plant hermafrodiet word dan maakt ze zover ik weet wel beide bloemvormen aan (mannelijke zowel als vrouwelijke) maar deze mengvorm is mij onbekend, misschien een genetische afwijking.

              Comment


                #8
                Re: thai kulu herma?

                dus mss toch ff het voorgroeihok in voor de wetenschap?
                ze zitten er idd echt uit, dacht eerst dat het een vrouwtje was maar aan die 'ballen' kwamen steeltjes....
                de dag dat ze haar fan heeft afgestaan aan het buffet was net de dag voor die eerste pistels te zien waren...
                het is nochtans zaad dat te koop is ... ik kijk een gegeven paard niet graag in de bek
                (was ook wel het enige zaadje dat uitkwam... andere was 1 minitje 1 zwart en 1 aardappelvormig hehe)

                en voor diegene die de pistel niet zien kzal hem aanduiden en foto herposten in de beginpost, gewoon ff inzoomen op die handel!

                PS ik bekijk nog even hoe die balletjes vanboven zich verder vormen.. als die ook pistels maken blijft ie lekker staan.. blijken dat gewoon stuifmeelballen te worden worden de fans voer voor the beast en de ballen zijn voor de groene bak

                Comment


                  #9
                  Re: thai kulu herma?

                  Enigste wat ik me kan bedenken is dat ze in het hele prille voorstadium van de voorbloei ontwikkeling, Als de meristemen cellen hormonaal worden aangestuurd om tot een bepaalde bloemvorm uit te groeien. een enorm grote planthormoon schommeling heeft ondervonden door externe factoren. Of dat we hier te maken hebben met een bijzondere genetische mutant.

                  Genen en eiwittenOntwikkeling en evolutie
                  Bouwplannen en meristemen

                  Comment


                    #10
                    Re: thai kulu herma?

                    dieje uitleg is voor strak ze monty haha
                    ik heb wel gemerkt de bloei onder de foto heeft het ook allemaal (pak een balzak of 7 in totaal met pistels eruit)
                    mar de bovenste nog niet, maar die zijn nog lang niet zover ontwikkeld...hij staat voorlopig ff in de keuken onder een kleine SL met timer

                    Comment


                      #11
                      hermie19qc.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: thai kulu herma?

                        dus toch GFT?

                        Comment


                          #13
                          Re: thai kulu herma?

                          Laat gewoon eens staan ik vind het wel interessant om te zien hoe dat verder gaat.

                          Comment


                            #14
                            Re: thai kulu herma?

                            Ik zou een herma ook niet weg doen tenzij er andere planten bij staan
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                            Comment


                              #15
                              Re: thai kulu herma?

                              Oh, mogen we stemmen ?
                              Ik zeg: KLIKO!
                              Je kweekt toch voor de wiet, en niet alleen voor de lol...zonde van je tijd.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X