Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

max opbrengst??????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    max opbrengst??????

    Korting op 420shop
    hallo allemaal,

    ik gebruik een 600 watt lamp. hoeveel planten moet je per lamp zetten om volgens jullie een zo groot mogelijke opbrengst te krijgen? en wat voor potten horen hier dan bij (grootte of aantal liter).

    alvast bedankt,
    jeuke

    #2
    Last edited by member16666; 27 December 2011, 22:36.

    Comment


      #3
      Re: max opbrengst??????

      maar wat is dan volgens jou de best combinatie (systeen, aantal planten, grootte potten)????

      Comment


        #4
        Re: max opbrengst??????

        Een 600 wat belicht een oppervlakte van 1,2 m2

        11 liter potten zijn 23 cm x 23 cm, daar kan je er dus met gemak 16 van kwijt op dat oppervlak.
        18 liter potten zijn 30 cm x 30 cm, Zouden er dus ook net 16 op 120 cm x 120 cm moeten passen.
        Echter 120cm x 120cm =1,44 m2 Dus dan heb je wel een erg volle tent en eigenlijk wat weinig lichtdruk. ( 9 x 18 liter zou op dit vlak naar mijn mening beter zijn of 5 planten in nog grotere kuipen..)
        Last edited by monty; 27 December 2011, 23:34.

        Comment


          #5
          Last edited by member16666; 27 December 2011, 23:21.

          Comment


            #6
            Re: max opbrengst??????

            Max opbrengst.... als hobbykweker ga je voor een kwalitatief uitstekend wietje voor jezelf.
            De hoeveelheid is een bijzaak, alhoewel je genoeg te roken wilt hebben natuurlijk.......maar dat is niet heilig.

            Comment


              #7
              Re: max opbrengst??????

              9 x 18 liter zou op dit vlak naar mijn mening beter zijn of 5 planten in nog grotere kuipen..)sluit me bij monty aan.ik zou voor 5 keer 27 liter potten gaan,heb ze al bij diverse tuincentrums gezien.het makkelijkse is kweken in grote potten met lightmix en biovoeding gebruiken,dan hoef je niet af te zuren.bv biobizz canna en b.a.c.met stekken moet 18 dagen voorgroei en een keer toppen goed te doen zijn,wel een luchtbevochtiger gebruiken de eerste weken,met zaad geen idee.je kan ook cocco,s proberen daar ben ik nu naar jaren aarde kweken met bio nieuwe camera1 673.jpgvoeding op over gestapt,heb je wel ph en ec meter nodig.lukt wel al aardig.voeding voor een kweek en je cocco,s en je potten kosten je dan niet meer dan 45 pleuro,en je cocco,s zou je kunnen hergebruiken.

              Comment


                #8
                Re: max opbrengst??????

                600 watt op 17 planten (haze) geeft 600 gram
                in een 1,20m bij 1,20 bij 2,00 tentje.
                werkt perfect.
                15 liter potten(ongeveer).

                Comment


                  #9
                  Re: max opbrengst??????

                  Een hele gram per watt bij haze? Dat durven zelfs de meeste zaadleveranciers niet te beweren, terwijl die toch altijd hoog in de boom zitten met de voorgespiegelde opbrengst.
                  Last edited by Xtreme; 12 January 2012, 11:28.

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: max opbrengst??????

                      jona wel grotere potten nemen dan,en een heel klein beetje dieven van ondere,dan wil je nooit iets anders meer

                      Comment


                        #12
                        Re: max opbrengst??????

                        Weet niet eens hoeveel liter ze zijn. Heb het wortelstelsel eens bekeken toen ik es oogstte en ik zag dat ze nog lang niet volgeworteld waren dus daar kan wel nog wat bij. Wat stel jij voor Tumble?

                        Comment


                          #13
                          Re: max opbrengst??????

                          9 potten van 20 liter.in wateren met nog geen liter,en dan wegen,en pas weer wateren als ze 0.8 liter lichter zijn.zo laat je de wortels zoeken,en zullen ze groeien als gekkenstekken minimaal 2 weken laten voorgroeien voordat je ze in de bloei zet

                          Comment


                            #14
                            Re: max opbrengst??????

                            Zal ik eens proberen. Nu zit ik op 0,76g/W dus misschien dat ik er zo wel boven geraak . Alvast bedankt voor de tip. (srry voor het off topic )

                            Comment


                              #15
                              Re: max opbrengst??????

                              Commercieel gezien zou ik zeggen 12-16 planten op een m2 en een week voorgroei. Dan ben je het snelste klaar. Opbrengst 350-450 gram.

                              Hobby-matig gezien zou ik zeggen 5 planten in zo groot mogelijke kuipen. 2-3 weken voorgroeien (toppen) en je krijgt flinke planten. Kweek duurt langer. Op brengst 450-550 gram.

                              Juridisch gezien zou dan kiezen voor 5 plantjes als je met 1 lamp kweekt, want als de blauwe petten dan voor je deur staan, dan wordt dit gedoogd.

                              Comment

                              Bezig...
                              X