Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

politie die mijkijkt ??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    politie die mijkijkt ??

    Korting op 420shop
    Ik zie hier van alles aan kweekverslagen staan met foto's tips en tools erg handig voor de hobbykweker maar ik vraag me af of de politie ook zo denkt dat het in die zin handig is voor hun enkel door het achterhalen van een ip adres is de kweker getraceerd .??


    Ik ben net zoiezo al iemand aan het einde van zijn kweekverslag tegengekomen die voor het oogsten een bezoek van de politie heet gehad is dat toeval ??

    Dus mijn vraag hoe velig is het voor de hobbykweker om hier alles zwart op wit vast te leggen ?
    En zijn er mensen die ervaring hebben naar het plaasten van een verslag een bezoekje gehad te hebben ?


    Higherrr

    #2
    Re: politie die mijkijkt ??

    Een goede politie gaat niet opbezoek bij een echte Hobby kweker want daar vald niks te halen.
    Hobby kwekers voorzien alleen hun eigen van een rokertje das ook de bedoeling van dit forum.
    Grote kweken worden hier niet getolereerd en die mensen worden verwijderd.
    Hier kweken alleen mensen die hun eigen voor zien van een wietje en mensen die om Medicinale reden cannabis kweken.
    Hobby kwekers zijn mensen die continu proberen om goede zaden temaken voor een goed wietje en om er dan andere mensen mee te mogen helpen
    daarnaast niemand zet hier zijn eigen naam neer of persoonlijke foto's

    groetjes bella
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: politie die mijkijkt ??

      Ik begrijp dat een echt grote kweker zich zoiezo wel 20 keer bedenkt om daar wat van op het net te zetten , maar ook de hobbykeweker heeft lampen , voeding een kast en meer dan 5 planten , er staan kweken op van tegen de 3 kilo op deze site .

      Ik vind het super dat er veel info word uitgewisseld daar hebben we wat aan ! dat gezegd hebbende .

      Maar het kan tog niet anders dat de politie hier en daar meekijkt en daar hoef je echt geen persoonlijke foto's of je eige naam bij te hebben onze verbindingen hebben allemaal een soort van sofienummer die ons plekje zo veraden .

      Comment


        #4
        Re: politie die mijkijkt ??

        Dan moeten die IP adressen wel eerst vrijgegeven worden..?
        Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

        Comment


          #5
          Re: politie die mijkijkt ??

          Je kan het wel wat moeilijker maken om je IP-adres te achterhalen. Er zijn programma's zoals Hide My IP, waarmee je het adres afschermt. Ook kun je met een proxy server werken. In dat laatste geval kan internet wel langzamer worden.

          Comment


            #6
            Re: politie die mijkijkt ??

            Sommige camera's leggen automatisch de GPS locatie vast op de plek waar de foto gemaakt is....
            kleine dingetjes waar je op moet letten, als je een foto maakt zorg ervoor dat niet de Dom toren in de achtergrond zichtbaar is...



            http://www.hidemyass.com/
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment


              #7
              Re: politie die mijkijkt ??

              er zullen vast 230 manieren zijn om je ip adres te verbergen, maar zal de politie die ook niet kennen ?

              Hoe veilig zijn de ip adressen , en moeten deze wel vrijggegeven worden of kunnen deze ook worden onderschept ?

              Comment


                #8
                Re: politie die mijkijkt ??

                Wat wordt er daar eigenlijk van bijgehouden? Het adres waarmee je surft of dat waarmee je je hebt aangemeld? Want dat is al lang veranderd. En dan nog kan je dat rerouten of maskeren. En zoals gezegd, niemand van JD die die ip's gaat vrijgeven.

                Comment


                  #9
                  Re: politie die mijkijkt ??

                  Lekker belangrijk, popo's hebben wel wat beters te doe dan die paar kloteplantjes waar ook nog ns gewoon stroom voor betaald wordt..
                  Elke plant die ze me afpakken zet ik er 3 voor terug.. Doede stijl!

                  Smookse

                  Comment


                    #10
                    Re: politie die mijkijkt ??

                    over het vrijgeven van de ip adressen ?? is dat dan nodig , is diet niet gewoon direct te achterhalen door een hacker van de politie ?

                    Ja voor jou en mij fl13 ik heb soms ook een enkeling staan , maar zoals je ziet op dit forum zullen er een aantal nie blij zijn als ze een bezoekje ontvangen .

                    Zal zo ff een linkje plakken van iemand die aan het einde van zijn kweekverslkag een bezoekje kreeg van de politie , ik zeg niet dat dat door het plaatsen van zijn topic komt maar ook nie dat dat niet zo is . ben zo terug met de link .

                    ---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 13:05 ----------

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...girl-s-!/page9 deze kwam ik net tegen !!

                    Comment


                      #11
                      Re: politie die mijkijkt ??

                      Nogmaals wanneer je alleen voor jou eigen gebruik kweekt zullen ze echt niet jou gaan zoeken.
                      Staat namelijk niet zo stoer in val gedaan van 5 planten.
                      En als iemand je wil vinden dan vinden ze je echt wel hoor ook zonder ip gebeuren
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: politie die mijkijkt ??

                        Daar sluit ik me ook bij aan...

                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: politie die mijkijkt ??

                          Vaak is het ook een vorm van "pesterij" van "oom agent". Toen mijn buitenplanten werden ontdekt vroegen ze mogen we even binnen kijken. Toen ik meedeelde dat ze van harte welkom waren zodra ze een huiszoekingsbevel konden overhandigen dropen ze gewoon af. Een week later kreeg ik bezoek van de meteropnemer en een technicus. De technicus kwam controleren of ik de in eigen beheer aangelegde electriciteitsvoorzieningen volgens de voorschriften had aangelegd. Ik zal natuurlijk nooit kunnen bewijzen dat de technicus na een telefoontje van de politie is komen opdraven, maar het toeval is wel erg groot.
                          Last edited by Xtreme; 27 January 2012, 15:10.

                          Comment


                            #14
                            Re: politie die mijkijkt ??

                            Oorspronkelijk geplaatst door higher View Post
                            over het vrijgeven van de ip adressen ?? is dat dan nodig , is diet niet gewoon direct te achterhalen door een hacker van de politie ?

                            Ja voor jou en mij fl13 ik heb soms ook een enkeling staan , maar zoals je ziet op dit forum zullen er een aantal nie blij zijn als ze een bezoekje ontvangen .

                            Zal zo ff een linkje plakken van iemand die aan het einde van zijn kweekverslkag een bezoekje kreeg van de politie , ik zeg niet dat dat door het plaatsen van zijn topic komt maar ook nie dat dat niet zo is . ben zo terug met de link .

                            ---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 13:05 ----------

                            http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/12655-splinters-coco-s-girl-s-!/page9 deze kwam ik net tegen !!

                            Een hacker van de politie? Tis geen film he. Onrechtmatig verkregen bewijsmateriaal is bij mijn weten niet geldig.

                            Comment


                              #15
                              Re: politie die mijkijkt ??

                              Internet providers zijn op verzoek verplicht IP-adressen te verstrekken. Verder is er nog een mogelijkheid om het via de belastingdienst te spelen. Stel dat er ergens een verslag van een 10-lampenkweek op een forum staat. Een internetprovider is een ondernemer. Op grond art. 47 in de AWR is elke ondernemer gehouden inlichtingen te verstrekken die van belang kunnen zijn voor de belastingheffing van derden. In dat geval zal de provider met het IP-adres over de brug moeten komen: het moet wel een "gericht" verzoek zijn. Dus geen generieke vraag naar alle IP-adressen maar een specifieke vraag naar een bepaald adres.
                              Maar hacken, zoals Beo zegt, is onrechtmatig.
                              Last edited by Xtreme; 27 January 2012, 16:28.

                              Comment

                              Bezig...
                              X