Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

zaadjes bestellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zaadjes bestellen

    Korting op 420shop
    ik wil nu zaadjes gaan bestellen, mijn keuze is gevalen op de lowryder 2

    kan ik die zaadjes ook dmv rembours op laten sturen of kan da alleen dmv pay pal??

    #2
    waar ga je ze bestellen?

    Comment


      #3
      ben nu bij alien op de site geweest maar kon er niet duidelijk over worden

      Comment


        #4
        ziet er toch duidelijk uit! gemakkelijker ga je niet online kunnen bestellen

        lees mischien eerst Bestel Info ,plaats het in het winkelmandje en reken af.

        succes,

        Comment


          #5
          juist daar was ik ook al wel achter,

          maar lees nou eens mijn vraag in mijn eerste post? of je ze ok onder rembours kan bestellen

          vraag 2, zijn die zaadjes die in sooige shops of in smart shops hangen ook vrouwelijk?? en geschikt voor binnen kweek??

          die gasten zeggen altijd tuurlijk kan dat en tuurlijk zijn het vrouwtjes mar ik vertouw het nooit zo
          Last edited by hobbyist; 7 October 2008, 13:51.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist View Post
            juist daar was ik ook al wel achter,

            maar lees nou eens mijn vraag in mijn eerste post? of je ze ok onder rembours kan bestellen

            vraag 2, zijn die zaadjes die in sooige shops of in smart shops hangen ook vrouwelijk?? en geschikt voor binnen kweek??

            die gasten zeggen altijd tuurlijk kan dat en tuurlijk zijn het vrouwtjes mar ik vertouw het nooit zo

            vraag 1: lees bestel info het staat erbij.....
            vraag 2: koop semi seeds

            succes

            Comment


              #7
              hey,onder rembours gaat niet bij ons,regular of gefeminizeerd staat op de verpakking.

              Comment


                #8
                thnx maar weer

                Comment


                  #9
                  Als je van Brussel bent dan kan ik je 10 gewone Lowryders #2 verkopen
                  Heb die van GSA gekocht 4 maand geleden, nog niet geopend dus nog perfect verhandelbaar. Dacht nog een buitenkweekje te beginnen in augustus maar dat is er niet meer van gekomen. Met mijn binnenkweek heb ik ze dus niet meer nodig.

                  Greetzzz

                  Comment

                  Bezig...
                  X