Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Doe ik het goed ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Doe ik het goed ?

    Korting op 420shop
    Hierbij een paar foto`s. Ik denk dat het best goed gegaan is maar....
    Dit was een buitenplant. 2 weken geleden werd ik beetje bang. Het was weken mooi weer geweest. en toen gaven ze regen en regen en.... Ik zag ook hier en daar rot ontstaan. Ik m`n plant naar zolder verhuisd. Onder het velux raam, kachel bij en ventilator aan. Het knapte enorm op, geen verdere rotting meer. De blaadjes die bruin werden droogden mooi op. Nu echter begint alles te gaan hangen. Omdat ik dacht toch een beetje te moeten ventileren had ik het raam op een kier gezet. domme ik is echter 2 dagen weg geweest en toen heeft vriendin het raam dicht gedaan en de ventilator uitgezet omdat ze dacht dat het hier nogal afkoelde en vochtig leek. Nou lijkt me dat stug maar ja. Spijt natuurlijk dat ik mijn kinders alleen achter heb gelaten. Ik ben een leek in vergelijking met het grootste deel hier aanwezig maar mijn vriendin...
    In elk geval, ideeen, theorieen of elke andere inbreng is welkom!
    Attached Files
    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

    Medigebruiker

    #2
    Kregen je planten wel genoeg licht op je zolder eigenlijk? Hoe lang stonden je planten al in bloei? (zou kunnen dat ze afbloeien namelijk). Genoeg water gegeven? Zo kan ik nog even doorgaan...
    Als je binnen wilt gaan kweken dan zal je volgens mij wat moeten investeren in materiaal. Een kweektent met een lamp en een fan zal je wel veel verder helpen. Neem een 300-500euro investering afhankelijk van wat je allemaal wil. Er staan wel wat topics hier over dergelijke installaties, even rondzoeken raad ik je aan .

    Trouwes: Enkel mannen weten hoe ze vrouwen moeten verzorgen dus vraag je vriendin vriendelijk van enkel op jou te letten en jou vrouwtjes gerust te laten :p.

    Greetzzz

    Comment


      #3
      Dat afbloeien zou best eens kunnen. En dat water ook. Binnen kweken staat hoog op de verlanglijst. Maar dit is m`n dochter haar kamer. Die komt eens in de twee weken. Was dus effe noodoplossing. Tegen voorjaar wil ik een eigen ruimte maken.
      Ik moet nu sowieso oogsten. Dochter is er dit weekend weer. Maar alles is slap en plakt aan elkaar.
      "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

      Medigebruiker

      Comment


        #4
        betere foto! Beter toestel, vriendinnen zijn soms wel ergens goed voor. zij heeft wel goed toestel.
        Attached Files
        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

        Medigebruiker

        Comment


          #5
          http://jointjedraaien.nl/wietforum/R...ing-t1178.html
          (eigen makelij )

          Comment


            #6
            Beetje water geven wil ook wel helpen
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Ziet er toch goed uit vind ik. Spijtig dat je niet kan oogsten wanneer ze klaar zijn maar wat moet dat moet he. (Mss zijn ze wel al oogst klaar, moet je zelf ff zien)
              Succes met het oogsten .

              @Jona, Ik denk niet dat het zo een kleine top is, dat lijkt gewoon zo omdat het van bovenaf getrokken is.

              Peace

              Comment


                #8
                Ja, kan goed zijn, je ziet de plukken er niet zo goed uitkomen door de bladeren precies.
                Is dit dan een aanvraag voor een nieuwe foto van een dikke top? (ik dacht het wel)

                Greetzzz

                Comment


                  #9
                  091008 (1).jpg Heb nog een foto gevonden die ik niet had gepost. Deze is uit de gevraagde hoek dacht ik.
                  Nieuwe foto`s zal niet lukken. Ze hangen al een week te drogen. Denk dat het iets tussen de 50 en de 100 gram wordt.

                  Grtz Kim
                  Last edited by Kim; 19 October 2008, 08:58.
                  "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                  Medigebruiker

                  Comment

                  Bezig...
                  X