Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

potgrond samenstelling!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    potgrond samenstelling!

    Korting op 420shop
    hallo kwekers en kweekster,

    om minder problemen te hebben met je plant kan een juiste samenstelling goed zijn, daarom zou ik willen vragen welke potgrond (samenstelling) jullie gebruiken,eventueel het merk of growshop of andere.


    het zou handig zijn als iedereen zijn grondje post,
    hou het enkel bij potgrond aub.

    graag te vermelden voor binnen of buitenteeld:


    gooner2007,
    Last edited by gooner2007; 10 October 2008, 12:39.

    #2
    Plagron Batmix gebruik ik, te verkrijgen bij onze sponsor: Growshopalien
    Nog maar net mijn zaadjes erin gestopt dus ervaringsgewijs kan ik erover niet veel kwijt al staat het wel bekend om zijn algemene nuttigheid.
    Plagron Batmix:
    Vleermuizenmest staat bekend om zijn ongekende rijkheid aan voedingsstoffen. Reden voor Plagron om een potgrond samen te stellen waarin deze natuurlijke meststof het beste tot zijn recht komt. Door toevoeging van witveen, Baltisch veen, Ierse witveenbrokjes, sphagnum, zwartveen, wormenmest, biologische meststoffen, en nog eens 15 % perlite, menen wij de ideale potgrond voor u binnen handbereik te hebben. pH: 5,8 en 6,2 /// EC: 1.4 en 1.6
    (sorry voor late reply )
    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      check deze link http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing-t1244.html .

      Grtz

      Comment

      Bezig...
      X