Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

maco haze vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    maco haze vragen

    Korting op 420shop
    Ik weet niet of ik de naam goed geschreven heb maar ik kan aan een paar stekken komen van deze naam, alleen vroeg ik mij af of deze plant een andere verzorging nodig had dan PP. Zijn er bepaalde dingen die afwijken qua verzorging.
    Dus iedereen die mij iets meer over de Maco Heas kan vertellen, laat een berichtje achter. Over 14 dagen zijn ze pas klaar om ze in de pot te doen dus heb ik nog even de tijd om mij te informeren.

    Thanks
    Last edited by bobo; 18 October 2008, 21:04.

    #2
    Ik heb eens gekeken in de database in dit forum (http://jointjedraaien.nl/wietforum/f12/), maar daar kon ik geen maco haes vinden.
    Misschien moet je zelf eens kijken en herken je hem, want je bent niet zeker of het juist geschreven is.
    Btw: zo haes niet misschien haze kunnen zijn?
    Dit zou betekenen dat het een haze soortje kan zijn.

    grtz

    Comment


      #3
      Ik denk dat je Maco haze bedoelt .



      75% Sativa / 25% Indica
      If you are a Haze fan you'll love this one. Real sativa growth habit, long elongated branches with dense clusters of flowers, and sticky with resin that looks almost like millions of tiny diamonds.

      A little longer with the flowering times of the Mako Haze is more than compensated for by the end product. Huge Yields of quality smoke can be expected. When dry the T.H.C.T.H.C.crystals are so thick under a microscope it almost looks as if they are matted together! The smoke is lovely and smooth, with a good hazy taste, and the high is up, up, up for a long ride. All in all very pleasant.

      Mako Haze took 1st prize for Best Sativa in the 2006 HighTimes Cannabis Cup Seed Company category...

      Grtz
      Last edited by bobo; 14 October 2008, 22:30.

      Comment


        #4
        maco haze

        Ik schreef het eerder verkeerd. maar ondertussen heb ik mijn stekken staan en was toch wel benieuwd of er beestjes waren die ERG graag bij de MAKO Haze willen wonen en zijn er nog ander tips en trucks, want ik heb alleen ervaring met PP stekken.
        Ja, de stekken kwamen eerder dan verwacht, dus vandaar nogmaals dit topic online gezet

        Comment

        Bezig...
        X