Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vrouwtje is bevrucht, nu wiet zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vrouwtje is bevrucht, nu wiet zaden

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik had een mannetje en vrouwtje, ik heb express het vrouwtje bevrucht omdat ik voor de zaadjes ging.

    Nu is mijn vraag, wanneer kunnen die zaadjes van het plantje eraf? Vallen ze zelf eraf? of moet ik zelf eraf halen etc.

    Hoop dat iemand me kan helpen

    alvast bedankt!!

    #2
    Voor jou antwoord:
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...zaden-t71.html
    Stel je misschien best even voor bij member introduction dat je op deze link vindt:
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      ja, maar wanneer kan ik ze er dan afhalen of vallen ze zelf eraf, dat staat er niet in....
      Last edited by bobo; 13 October 2008, 23:16.

      Comment


        #4
        Netjes omhoog hangen, krantenpapier eronder en naarmate ze drogen valt het zaad eruit. Degene die blijven zitten kan je makelijk verwijderen door lichtjes te schudden.

        Grtz

        Comment

        Bezig...
        X