Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Onbekend

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Onbekend

    Korting op 420shop
    Hoi,
    Weet iemand soms welke soort dit is, zijn 4 zaadjes dat ik gekregen had.
    Eind julie gezaaid en nu staan ze al een 4 tal weken in bloei (zijn alle 4vrouwtjes
    Attached Files

    #2
    Is vast en zeker een indica variant, maar is moeilijk te zeggen welke soort. Eens je het rookt kan je het wel ergens plaatsten qua smaak. Echt zal je het nooit weten. Ik kom hier regelmatig leden tegen die niet weten welke soort ze hebben.

    Hoe komt het dat je het niet weet ?

    Grtz

    Comment


      #3
      Indica!!! Me like
      Zaadjes zijn gekregen van iemand die er maar op los rookt zonder te weten wuke dat het is.

      Zie net dat dit hier in het verkeerde forumdeel staat, kan iemand dit verplaatsen aub.
      Last edited by Vdb; 14 October 2008, 19:57.

      Comment


        #4
        Was ik juist van plan . (-Moved-)
        Kan je eens een foto'tje posten van een volgroeid blad a u b?

        Peace
        Last edited by Smokey; 14 October 2008, 20:17.

        Comment


          #5
          hier een foto van een blad, was moeilijk om nog 1 te vinden zonder gaten, ben in een gevecht met de groene rups verwikkeld. Gelukkig blijven ze weg uit de toppen. denk dat de die op de foto de laatste waren, alhoewel dacht dat een paar dagen geleden ook. Vind nu wel geen kleintjes meer.
          Attached Files

          Comment


            #6
            haha die arme rupsen maja moeten ze maar een andere plant opzoeken. het is vervelend als jet het soort niet weet, ik zit daar zelf ook mee.

            Comment


              #7
              nog altijd niet klaar
              Attached Files

              Comment


                #8
                De bladeren staan omhoog zie ik, dat duidt volgens mij ook op iets.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  ja, staat in onverwarmde gang en geeft al een week geen water meer gehad

                  Comment


                    #10
                    dat is niet zo slim dan ik zou hem gewoon af laten bloeien , en wel gewon water gaang geven

                    Comment


                      #11
                      dat zal ik doen, haar nog wat verwennen met water, stinken dat die doet!

                      Comment

                      Bezig...
                      X