Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Buizerd
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 1161

    #31
    Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

    Sommige mensen willen dit soort topics om hun 'grappen', gal en negativiteit in te spuien lijkt het.

    Enfin, topicstarter is er klaar mee geloof ik?

    Comment

    • WeedoHolic
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 780

      #32
      Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

      Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd

      ---------- Post added at 11:28 ---------- Previous post was at 11:25 ----------

      Verder moet (kun) je, net als op de stoep, drollen die om aandacht vragen gewoon links laten liggen. Trap er niet in! Voor je het weet heb je poep aan je schoen..

      Succes.
      Waarom dacht je dat ik verder niks zei?
      Onbegonnen werk, ik steek liever een jonkolero op en ga Battlefield 3 op mijn PC spelen

      Wel vind ik dat je enigzins respect moet hebben voor ouderen. Xtreme is geen broekie meer, tenminste als je uitgaat van zijn profiel.
      Last edited by WeedoHolic; 26 April 2012, 22:21.
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment

      • Buizerd
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 1161

        #33
        Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

        Mwah, los van xtreme ben ik het daar niet mee eens. Niet puur op leeftijd respect hebben.
        Xtreme is zelf ook niet bepaald een muurbloempje trouwens..

        Comment

        • Xtreme
          Banned
          • Jul 2009
          • 4271

          #34
          Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

          Klopt helemaal Buizerd: ik heb nu een maal een "scherpe pen". Die haal ik echter pas te voorschijn als iemand op onbeschofte wijze reageert. Niet dat ik daardoor gekrenkt word, overigens. Het enige wat ik probeer, is -weliswaar met enige ironie- correct blijven. Maar dat werkt vaak als een rode lap op een stier.

          Comment

          • Buizerd
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 1161

            #35
            Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

            Achja wat is correct.. ;p Je weet wel wat je zegt.

            'Juridisch' ben je correct, gebruikt geen schuttingtaal, maar ondertussen... Die rode lap?

            Kan zelf ook een stier, licht ontvlambaar zijn als ik negatieve/vervelende intenties bespeur.
            En het internet, je ziet iemand niet, hoort iemand niet, misverstanden ontstaan snel en voor je het weet vliegt de vlam in de pan... Euhh, pixels. ;p

            Ik wil na dit alles de voortgang van onze vensterbankgoeroe wel weer eens zien!

            Fijne dag,
            B.

            Comment

            • bramonius
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Feb 2012
              • 793

              #36
              Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

              @xtreme

              " Het laagje vernis dat beschaving heet, is dun, erg dun. Kleine kinderen gaan krijsen, schelden en stampvoeten als er iets plaatsvindt wat hun niet aanstaat. De meeste mensen ontgroeien dat in het proces dat volwassen worden heet. Dat heeft onder meer te maken met de ontwikkeling van de frontale hersenkwab. Bij nagenoeg een ieder is die kwab omstreeks het 23e levensjaar uitontwikkeld, bij sommigen wordt dit stadium nooit bereikt "

              word wel bereikt, maar ontwikkeling stopt na de 23. hehehe is dus eigenlijk een keuze van de opvoeders (dus heel hun omgeving).

              het enige waar ik dan blij mee ben is het feit dat mijn ouders ook trots kunnen zijn als ik gesprekken voer waar ze niet bij zijn.
              zoals op een forum. dat vreemden tegen mijn vader zeggen "u mag trots zijn op uw zoon" of "uw zoon heeft een zeer correcte opvoeding genoten"

              ik denk niet dat enige heren/dames binnen dit kader kunnen zeggen dit ooit tot hun gehoor is gekomen. (en dan ook naar waarheid gebaseerd).

              dus heren/dames denk aan elkaar en niet zo blerren naar elkaar want dan kunnen we inderdaad beter weer
              terug naar het grommen en knorren (lees je makkelijker overheen )

              @cplifj

              knor knor knor

              Comment

              • Xtreme
                Banned
                • Jul 2009
                • 4271

                #37
                Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

                Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd
                Achja wat is correct.. ;p Je weet wel wat je zegt.

                'Juridisch' ben je correct, gebruikt geen schuttingtaal, maar ondertussen... Die rode lap?

                Kan zelf ook een stier, licht ontvlambaar zijn als ik negatieve/vervelende intenties bespeur.
                En het internet, je ziet iemand niet, hoort iemand niet, misverstanden ontstaan snel en voor je het weet vliegt de vlam in de pan... Euhh, pixels. ;p

                Ik wil na dit alles de voortgang van onze vensterbankgoeroe wel weer eens zien!

                Fijne dag,
                B.
                Buizerd, ik weet donders goed dat ik de topic-opener verbaal mentaal gebroken heb. Dat was overigens mijn bedoeling, zo eerlijk ben ik wel. Hoewel ik niet nijdig word of doe alsof ik nijdig word, kan ik het niet laten passeren dat ik een homo, voorafgegaan met allerlei abjecte en infame adjectieven, genoemd word en de opdracht krijg mijn moeder te gaan vingeren. Overigens is het beste mens al 30 jaar dood en de spade en de schop uit de schuur te halen om aan deze opdracht uitvoering te geven, gaat me ook te brug te ver.

                Comment

                • Buizerd
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 1161

                  #38
                  Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

                  LOL>
                  Hehehe, ach ik 'begrijp' hem wel. En jou dus ook..

                  Comment

                  • fl13r3flu1t3r
                    Banned
                    • Aug 2010
                    • 3100

                    #39
                    Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

                    gheheheh, mooie humor is dat extreme!

                    Comment

                    • b0riis
                      Banned
                      • Jul 2011
                      • 1280

                      #40
                      Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

                      Haha Xtreme ik blijf lachen met jou

                      Comment

                      • Xtreme
                        Banned
                        • Jul 2009
                        • 4271

                        #41
                        Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

                        Uiteindelijk is het toch beter dat we met elkaar lachen op dit forum, nietwaar? Humor heeft een aparte dimensie, die niet door een ieder wordt gewaardeerd. Het heeft me ooit een blauw oog bezorgd. Als vakantiewerker ben ik "opperman" in de bouw geweest. Dat klinkt deftig, maar je mag in die functie alleen maar met stenen sjouwen, best heavy overigens. Een collega opperman, met de naam Adrie, liet op een zeker moment een 20-40 kalkblok op zijn voet vallen en wilde die stommiteit verdoezelen: zo iets doet pijn en Adrie wilde zich niet laten kennen. Bij de koffiepauze, de schaft noemden we dat, bracht ik te berde dat die kalkblokken best zwaar waren en vroeg aan Adrie, wat hij er van dacht dat er zo'n blok op je voet viel. De beste man wist dat ik het voorval had waargenomen, voelde zich in de maling genomen en ik kreeg gelijk een "rechtse directe" pal op mijn oog. Overigens zijn we altijd vrienden gebleven.

                        Comment

                        • mathijs
                          Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2010
                          • 649

                          #42
                          Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

                          Er komt iemand nieuw op een forum dat gaat over cannabis, geeft uitleg over een idee dat hij wil gaan uitvoeren en stelt daar vragen bij.
                          Vervolgens komt er antwoord dat hij niet wil horen en valt direct diegene aan met melding dat ze niet met elkaar geknikkerd hebben en dus met "respect" aangesproken wil worden, ipv met "dude" of "gast".
                          Daarna trekt Xtreme zijn rode zakdoek met snottebellen uit zijn broekzak, gewoon omdat hij daar zichzelf mee vermaakt en het nieuwe forumlid verlaagt zich tot taal waarbij direct alle respect door het toilet gaat.
                          Vermakelijk voor mij om te lezen, dat dan weer wel.
                          Overigens viel het mij op dat HJM hem met "sjef" aansprak en dat schijnbaar geen probleem was, al valt dat voor mij in hetzelfde rijtje als "dude" en "gast". Of mag het ineens wel als er iets in natura angeboden wordt?

                          Ik raad HomeWeed aan maar een boek aan te schaffen, een forum is schijnbaar voor u geen juist medium.

                          Comment

                          • b0riis
                            Banned
                            • Jul 2011
                            • 1280

                            #43
                            Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

                            Zonder humor ben je nergens
                            Xtreme jij kan echt leuk verhalen vertellen

                            Comment

                            • Xtreme
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 4271

                              #44
                              Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

                              Matthijs, in het rollenspel, dat we aannemen, binnen dit forum is het toch leuk om in voorkomende gevallen de kat op het spek te binden of de knuppel in het hoederhok te gooien. We weten inmiddels allen hoe we wiet moeten kweken, we zijn "uitgeleerd". Echte vernieuwingen zijn er gewoonweg op dit moment niet. Dorpsidioten en randdebielen, die in topics opbrengsten van 3 gram per watt onder leds garanderen, kom je ook niet meer tegen.
                              Terzijde matthijs, inderdaad heb ik grote rode zakdoeken en "rouwzakdoeken" . Maar in geen van beide zitten snottenbellen. Tegenwoordig heb je daar tissues voor.


                              Mijn vriendelijke groet en een goed weekend, Xtreme
                              Last edited by Xtreme; 28 April 2012, 16:18.

                              Comment

                              • ceBep
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 4745

                                #45
                                Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

                                Mooi werk mannen!
                                Zo geef je de crew tenminste een beetje werk, uitzoeken wat er hier gaande is.
                                Beledigingen, ongewenst taalgebruik, kopiƫren van PM,enzovoort.
                                Eens kijken wat de consequenties zijn, laters

                                Comment

                                Bezig...