Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wat wordt gezien als een hobby kweek?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat wordt gezien als een hobby kweek?

    Korting op 420shop
    hallo, ik wil graag weten wat precies wordt gezien als hobby kweek of broodkweek.
    ik denk dat ik zelf wordt gezien als hobby kweek, maar na een andere topic gelezen te hebben werd de gene verwijdert omdat hij zelf 4 lampen heeft.
    ik heb er zelf 2 omdat ik ook niet 1 op 1 draai.
    maar ik wil op deze forum actief blijven en van leren omdat ik in het verleden letterlijk door een hel ben gegaan.
    ik ben nu 33, maar heel wat jaren geleden kwam ik erachter dat er iets aan de hand was met me hart.
    en er zijn 2 dingen waar je liever niets aan wilt hebben, dat zijn je hersenen en je hart.
    ik had het dus aan mijn hart.
    toen ik 19 was kwam ik er achter dat iets niet goed was, en heb pas echt de stap durven te zetten door naar een hart cardioloog te gaan.
    eerste keer vonden ze niks totdat ik een kastje kreeg die alles 24 uur registreerd. waar je dus ook mee moet slapen.
    daaruit bleek dus dat mijn ritme niet helemaal correct is. de sinus ritme was niet altijd op tijd waardoor ik dus soms voel alsof me hart een kanon afschiet.
    erg eng en heb zelfs daardoor me vaste baan kwijt geraakt.
    sinds ik er achter ben gekomen dat door een jointje en als blower helemaal geen last tot weinig last heb van me hart zelf ben gaan kweken,
    papieren en bewijs zijn aanwezig bij de huisarts. nu heb ik een nieuwe vaste baan al 7 jaar zonder problemen, dankzij dat ik rustig na werk een jointje kan roken.
    ik begrijp dat de overheid broodkwekers liever oppakt dan hobby kwekers, maar als ik gepakt wordt. wordt ik dan gezien als hobby kweker of als broodkweker.
    ik kan aantonen dat dit medicaal voor mij nodig is om een normaal leven te leiden. mischien is dit niet helemaal gepast op dit te plaatsen, maar als er mensen zijn die hier op willen reageren, graag. en ik wil ook gewoon hier mee zeggen dat blowen helemaal niet zo erg is als sommige mensen denken. en hoe leuk dit forum is en dat het altijd blijft bestaan

    #2
    Re: wat wordt gezien als een hobby kweek?

    hoi,ze kijken naar het aantal planten.dus liever 5 met 2 keer 600 watt erboven dan een lamp met 20 plantjes zettenals je een beetje centen heb,maak dan een brandveilig hok,het liefts zo hoog mogelijk,en gebruik een 600 wattert om te groeien,en dan in de bloei mooie 1000 wattert erboven,en niet meer dan 5 planten zetten.

    Comment


      #3
      Re: wat wordt gezien als een hobby kweek?

      Wat justitie als hobbykweek ziet en wat ze als professionele kweek zien kun je hier vast wel vinden.
      Wat men hier op het forum als hobby- of broodkweek ziet, is niet zo moeilijk, volg de letterlijke betekenis van de woorden.

      *Zou de grootte van je kweek vooral afstemmen op je wietbehoefte.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Het is zelfs zo wanneer je kunt aantonen dat het medi is en bekend is bij de dokter dat je zelf gewoon mag kweken, maar iemand met een medische aandoening en 20 planten lijkt mij ook een beetje ver gaan.

        Groetjes, mooi verhaal trouwens.

        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

        Mike's 5x special kush #1 (RQS)

        Comment


          #5
          Re: wat wordt gezien als een hobby kweek?

          De volgende link is wel verhelderend: Een samenvatting van de straffen voor hennepkweek:
          http://www.andrebeckers.nl/html/cannabis.php#2

          Wat "achterstallige belasting" betreft is minder altijd beter. Met 4 planten is (volgens hun berekening) de opbrengst zo laag dat je amper je tentje ervan kan betalen, dus heb je volgens hun geen winst gemaakt.

          Voor zover ik lees worden kweken tot 5 planten nog steeds geseponeerd. Van 50 tot 99 planten krijg je (bij eerste overtreding) een geldboete van zowat 1000 euro. Pas boven de 99 planten wordt het echt vervelend allemaal.
          Wat ik niet terugvind, is wat de richtlijn is voor 6 tot 49 planten.

          Comment


            #6
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: wat wordt gezien als een hobby kweek?

              Ze weten niet dat je met een SCROG zomaar 35 gram kan halen, of zelfs wel 36 in plaats van 34. Laten we ze vooral in de waan laten.

              Comment


                #8
                Re: wat wordt gezien als een hobby kweek?

                Ja zet het vooral op een openbaar forum hahaha.

                Comment


                  #9
                  Re: wat wordt gezien als een hobby kweek?

                  Tot en met 20 lampen word gezien als een hobbykweek, hell yeah woohoo
                  Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                  Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                  Comment


                    #10
                    Re: wat wordt gezien als een hobby kweek?

                    Laten we het er maar op houden dat alles tot 5 planten een hobbykweek is. Hoewel, ik heb wel eens 5 gigantische kasplanten zien afbloeien onder elk 600 watt in een aardappelkoelcel. De opbrengst van deze hobbykweek leverde voor de gemiddelde roker jaren rookplezier op.
                    Het waren dan ook bomen van tegen de 3 meter, die in etappes moesten afrijpen.
                    Last edited by Xtreme; 27 April 2012, 13:53.

                    Comment

                    Bezig...
                    X