Harsproductie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • scampoh
    Stoner
    Member
    • Mar 2012
    • 21

    #1

    Harsproductie

    Korting op 420shop
    Hey smoking friends!!

    Misschien een domme vraag maar ik vraag me af wanneer een wietplant hars begint aan te maken... men 2 planten staan nu in bloei en de toppen hebben al lange witte haren. Dat is nu ongeveer een week en een half zo... Dit is btw men eerste kweek
  • mister frank
    Retired
    • Nov 2009
    • 785

    #2
    Re: Harsproductie

    denk dat het nog al verschild ik kon al licht witte vlokjes waarnemen voor dat die goed en wel ik bloei stond
    maar dit kunde gene hars noemen ea, dus neem ongeveer als ze in de bloei beginnen te gaan

    Comment

    • scampoh
      Stoner
      Member
      • Mar 2012
      • 21

      #3
      Re: Harsproductie

      ze zijn nu vrijdag 5 weken in bloei... Geduld uitoefenen is de boodschap zeker

      Comment

      • West2010
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 418

        #4
        Re: Harsproductie

        Heb gelezen en bemerkt dat als je Guano toevoegt aan de voeding dat de planten veel meer en eerder hars aanmaken
        Het is niet eens zo duur bij Nomercy Supply

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Harsproductie

          Als ze anderhalve week witte haartjes hebben, zijn ze dus niet 5 weken in bloei, maar anderhalve week.
          Je bedoelt misschien dat ze nu 5 weken op 12/12 staan ?
          Welk soortje is het, en heb je foto's ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • mister frank
            Retired
            • Nov 2009
            • 785

            #6
            Re: Harsproductie

            als ze 5 weken in bloei staan en je ziet hellemaal geen hars dan heb je een speciale plant moet ik zeggen

            Comment

            • scampoh
              Stoner
              Member
              • Mar 2012
              • 21

              #7
              Re: Harsproductie

              Hahahaha tis een ak47 en een church... Ja ze staan idd 5weken op 12/12 ... Vandaag begint 6de week op 12/12... Normaal zouden ze 8/9 weken bloei nodig hebben. Dat is dus niet 8/9 weken op 12/12?

              Zoals vermeld tis men eerste kweek still a noob!

              Comment

              • mister frank
                Retired
                • Nov 2009
                • 785

                #8
                Re: Harsproductie

                neem eens gewoon foto's er van anders gaan we hier nu niet echt kunnen helpen
                kunnen we er na je even melden dat het eigenlijk neteltjes zijn dat je hebt staan

                Comment

                • scampoh
                  Stoner
                  Member
                  • Mar 2012
                  • 21

                  #9
                  Re: Harsproductie

                  Hier zijn de foto's Heb wel maar van 1 plant foto's momenteel (de AK47).

                  Sinds gisteren begonnen aan de 6de week op 12/12
                  Zijn de gele onderste bladeren normaal?


                  IMG_0529.jpgIMG_0530.jpg

                  Comment

                  • b0riis
                    Banned
                    • Jul 2011
                    • 1280

                    #10
                    Re: Harsproductie

                    Dat zie je in de bloei wel vaker volgens mij, dan gaat er meer energie naar de toppen, maar ik kan het fout hebben

                    En waar staan ze? Dat is toch geen kweektent? Heb je ze gewoon op zolder onder een lamp?

                    Comment

                    • scampoh
                      Stoner
                      Member
                      • Mar 2012
                      • 21

                      #11
                      Re: Harsproductie

                      Ze staan idd op zolder. Maar in een kast onder een 400w lamp.

                      Had er em effe uitgehaald voor de foto's te trekken...

                      Comment

                      • b0riis
                        Banned
                        • Jul 2011
                        • 1280

                        #12
                        Re: Harsproductie

                        Oke dan is het goed ^^

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #13
                          Re: Harsproductie

                          Misschien hebben ze te nat gestaan, of te weinig voeding gehad.
                          Bloeiweken tel je inderdaad vanaf echte bloeiverschijnselen, dus vanaf dat je kleine "pruikjes" ziet.
                          Ze moeten nog wel even, maar de toppen zien er veelbelovend uit!
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • scampoh
                            Stoner
                            Member
                            • Mar 2012
                            • 21

                            #14
                            Re: Harsproductie

                            Ik denk te nat... Want ze zijn gekweekt in gewone emmers :p...

                            Heb wel voor de volgende kweek Smart pots. Zo van die stoffen potten eh... Iemand ervaring mee?

                            Allright veelbelovende toppen !

                            Comment

                            Bezig...