Vraagje over oogst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mitumi
    Retired
    • Oct 2008
    • 2

    #1

    Vraagje over oogst

    Korting op 420shop
    Heey jongens,

    Ik ben hier nieuw op dit forum,,
    Ik heb een vraagje over de oogst.
    Ik heb sinds een tijdje mijn plant, nu heb ik ze te drogen gehangen.
    Dit zal ik enkele weken doen (1-2-3?)
    Maar nu mijn vraag:
    Wat moet ik eigenlijk oproken?
    Zijn dat enkel de bolletjes?

    Bedankt voor jullie hulp..
  • weedlover
    Banned
    • May 2008
    • 975

    #2
    bolletjes?? Dat snap ik niet, kun je ff een foto plaatsen van je oogst zodat er wat meer duidelijkheid is, ik vrees dat je een mannetje zou kunnen hebben als je praat over bolletjes?

    grtz

    Comment

    • Mitumi
      Retired
      • Oct 2008
      • 2

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door weedlover
      bolletjes?? Dat snap ik niet, kun je ff een foto plaatsen van je oogst zodat er wat meer duidelijkheid is, ik vrees dat je een mannetje zou kunnen hebben als je praat over bolletjes?

      grtz
      Een foto nemen kan in jammer genoeg niet doen,
      Maar het is van een buitenplant.
      Ik heb ze nu te drogen gehangen.
      Er staan enkel maar kleine bolletjes op, tussen de blaadjes in.
      Ze begint nu enorm te geuren,
      maar het zou inderdaad kunnen dat ik mannetjes heb.

      Comment

      • leo
        Retired
        • May 2008
        • 659

        #4
        klinkt idd alsof je een mannetje te pakken hebt. gebruik de zoek functie maar eens dan zie je wel verschillende plaatjes. als het een mannetje is kan je hem wel weg gooien.

        Comment

        • weedlover
          Banned
          • May 2008
          • 975

          #5
          hier kan je eens kijken als je wilt uitmaken of het over een mannetje of een vrouwtje gaat

          grtz

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #6
            Lijkt er sterk op dat je een mannetje hebt. Aan ik raad het zeer af om die bolletjes op te roken, deze bevatten namelijk stuifmeel om vrouwelijke planten te bevruchten.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • weedlover
              Banned
              • May 2008
              • 975

              #7
              Ja en ze bevatten al helemaal geen thc. Smokey zou zeggen: je moet al een hele vrachtwagen opgesmoord hebben eer je iets voelt (behalve de hoofdpijn dan).

              grtz

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #8
                Hahaha, die zin kan je ook gebruiken als het over Hennep gaat.

                Mannelijke planten bevatten soms wel THC hoor, maar heel weinig

                De mannelijke planten bevatten eveneens THC in zeer kleine hoeveelheid, dit word aangemaakt door klieren op de stuifmeelzakjes en bladeren (er zijn ook soorten waarbij er geen THC-vorming voorkomt bij de mannelijke planten).


                Peace

                Comment

                Bezig...