Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #16
    Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

    dat ze per node twee fanbladen maken is geheel normaal voor en zaadplant en dit doen zowel de vrouwen als de mannen. Je kan aan de bouw van de plant wel enigszins zien of het een man word. Mannen groeien sneller vertakken minder en hebben een ijlere bouw, langere internodes. Maar beter wacht je gewoon de voorbloei af.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #17
      Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

      Ghehehe..die goeie vriend heeft er niet zoveel meer verstand van dan jou Brabo.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • brabboposse
        Retired
        • Jun 2012
        • 5

        #18
        Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

        thx, dat is een hele geruststelling voor nu monty!

        ---------- Post added at 19:11 ---------- Previous post was at 19:10 ----------

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
        Ghehehe..die goeie vriend heeft er niet zoveel meer verstand van dan jou Brabo.
        hij kweekt altijd vanaf stekjes, doet ie best goed maar dit keer had ie het gelukkig mis!

        ik zal hier over tijdje nog wel fotootje plaatsen... thx so far!

        Comment

        • brabboposse
          Retired
          • Jun 2012
          • 5

          #19
          Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

          ondertussen las ik ook dat die shemales gevoelig zijn voor stress.. om geen risico te nemen als ik een shemale ertussen heb staan ze nu weer even binnen ipv op het balkon, of heeft die 'stress' niks met harde wind en regen te maken? overigens ruikt 1 plantje sterker dan de andere... kun je daar ook iets uit afleiden? ik ga nu even lezen over het aftoppen, want zo'n struikje klinkt beter dan een boompje
          (ps, ik dacht: gun ze een mooie pot, dan doen ze vast nog beter hun best )
          FILE0002.jpg

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #20
            Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

            Het van buiten naar binnen naar buiten naar binnen halen geeft veel en veeeel meer stress dan een dagje wat wind en regen. Gewoon lekker buiten laten staan. Plantjes zijn zo geƫvalueerd en ontwikkeld om het buiten goed te doen in weer en wind!
            Last edited by monty; 9 June 2012, 12:51.

            Comment

            • brabboposse
              Retired
              • Jun 2012
              • 5

              #21
              Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

              o ok dan, thx! het zag er zo zielig uit in die harde wind... staan zoals je ziet wel tegen een stokje... zal ik ze dan maar meteen terug zetten nu of nu ze toch binnen staan even wachten op minder wind? eenmaal buiten zal ik ze niet meer binnen halen, thx voor teaching!

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #22
                Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

                Ligt eraan hoe hard het waait bij jou he...als daar de potten van de balkons waaien is het misschien verstandig ze nog even binnen te laten staan.
                Maar eens zullen ze eraan moeten wennen, en het liefst zo snel mogelijk.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • brabboposse
                  Retired
                  • Jun 2012
                  • 5

                  #23
                  Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

                  thx QnQ, ik heb ze vanmiddag ook meteen getopt, dit filmpje vond ik uiteindelijk een van de betere voorbeelden: http://www.youtube.com/watch?v=chMcJE8n8QU
                  ga ik ze morgen weer buiten zetten en elke dag even lief tegen praten
                  *fijne wedstrijd allemaal (voor de liefhebbers)*

                  Comment

                  Bezig...