Wat is er aan de hand met deze bloemen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • WeedoHolic
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 780

    #1

    Wat is er aan de hand met deze bloemen?

    Korting op 420shop
    Beste g(r)eenheads,

    Hieronder staan een viertal foto's van een vriend van mij, deze planten zijn door 'm geoogst op het moment dat deze foto's zijn gemaakt.
    Voor mijn gevoel zijn d'r een aantal dingen mis:

    -clawblad
    -uberdonkere bladeren (te veel voeding? niet gespoeld?)
    -en ik vermoed dat hier te vroeg geoogst is

    Of misschien is het toch wat anders. Wat zeggen jullie?

    110520121785.jpg110520121786.jpg110520121787.jpg110520121788.jpg
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #2
    Re: Wat is er aan de hand met deze bloemen?

    planten hebben duidelijk lichtstress gehad,vandaar het 3 vingerig blad,de volgende keer zorgen dat 12 uur donker ook echt 12 uur donker is.

    Comment

    • fl13r3flu1t3r
      Banned
      • Aug 2010
      • 3100

      #3
      Re: Wat is er aan de hand met deze bloemen?

      Is idd duidelijk n stresstop. Heb ik ook wel s last van met n enkeling terwijl int zelfde hok, denk dat best genetisch kan zijn.
      wel of niet te vroeg kan ik zo niet zien maar ziet er niet veel te vroeg uit.

      Doorroken!

      Comment

      Bezig...