Even ter verduidelijking over toppen/fimmen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • klaasjan87
    Advanced Stoner
    Member
    • Oct 2008
    • 61

    #1

    Even ter verduidelijking over toppen/fimmen

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik lees overal uitleg over hoe je moet toppen (na de 3e internode de nieuwe groeischeut afpitsen) en heb er een beeld bij gecreƫerd hoe het moet, maar ik wil het toch liever zeker weten om het de volgende keer te proberen.

    in de attachment zie je een plaatje, met 3 internodes en een nieuwe groeischeut. maar wat wordt gezien als de eerste internode dan, vanaf de grond of de eerste vertakking?

    en als je wilt fimmen, welk deel moet je dan afpitsen, alleen de buitenste blaadjes?

    edit: niemand?
    Attached Files
    Last edited by klaasjan87; 6 November 2008, 21:08.
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    3/4 top afspitsen.
    grtzz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...pen-t1403.html .

      Grtz

      Comment

      Bezig...