Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Allergie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Allergie

    Korting op 420shop
    Dees kunt ge echt nie geloven... na aanraking met de Wietplants, ga ik slapen, wrs streel ik nog is over mijnen buik, en voila, ik sta precies vol muggenbeten... na even googlen, blijkt het mogelijk allergisch te zijn aan indische hennep, cannabis dus...

    LEUK, wat nu

    #2
    Of je hebt muggen die op de thc deeltjes afkomen op je navel

    Voortaan handen wassen na een joint draaien

    Maar weet je het zeker dat het door wiet komt? doe nog een proefje, dan kan je de uitslag gelijk zien ( sorry dat ik zo grappig reageer, maar het is laat en ik ben stoned )

    Greetz
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Als je al een poosje cannabis rookt zonder enige echte gevolgen, lijkt het me dat je gewoon last hebt/had van wat uitslag. Jeuken je vingers dan ook als je toppen vastneemt? Of tranen je ogen als je aan een topje ruikt?

      Het kan natuurlijk ook te maken hebben met de t-shirt die je droeg die nacht. Als je zo'n voetbal-tshirt uit polyester aandoet, kan dat wrijving veroorzaken die op haar beurt uitslag veroorzaakt. Zeker als je veel zweet 's nachts. Mensen die in de sport actief zijn hebben vaak last van zo'n uitslag.

      Verder zou ik het ook niet weten...

      Greetz

      Comment


        #4
        Nee, het kan wel degelijk zijn dat je een alergische reactie krijgt van het roken van wiet.

        Vriend van mij zat onder de uitslag na het roken van bubble gum. Kwam 's nachts op en het jeukte behoorlijk.

        Hij rookt al jaren dagelijks meerdere joints, zonder problemen.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt : huiduitslag en jeuk. Aan cannabis geen moment gedacht. De huisarts gaf een cortisonezalfje, zonder resultaat, allergiestesten toonden geen aanwijzingen. Dan naar de dermatoloog => grote potten zalfjes zonder enige beterschap.

          Zo heeft het maanden geduurd vooraleer ik er zelf achterkwam ; ik had een vrij grote plak zwarte hasj gekocht waar ik in die periode dagelijks van gerookt had. Toen die hoeveelheid ging verminderen heb ik het overschot op zij gelegd voor de "verzameling". Pas vanaf dan heb ik de link gelegd tussen de hasj en de klachten die inmiddels verdwenen waren. Als proef op de som die hasj terug opgediept en de miserie kwam terug.

          Ik vermoed dat dit eerder te maken heeft met een of andere rommel die in de hasj verwerkt zit, met wiet is die kans allicht kleiner.

          Comment


            #6
            Van glaswol kan je zeker uitslag krijgen, misschien is dat het geval...
            Als meer mensen hier last van hebben en je maakt het vaker mee zou ik de betreffende wiet een keer laten onderzoeken. Voor hetzelfde geld is de wiet verzwaard met rotzooi..

            Je zegt dat je de uitslag pas kreeg ''na aanraking met de Wietplants'' bedoel je levende / zelf-gekweekte wietplanten? dan is het bovenstaande niet van toepassing
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              ==

              neen, het is echt van de wietplant zelf, en ik sta vol rode uitslag, en huid die droog wordt... echt pure shit jonges...

              Comment


                #8
                Zou eens de huisarts raadplegen!
                grtz


                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Khoop dat et overgaat tzouw maar erg zyn Mja je kan het tog nog roken dus


                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    haha, heb inderdaad een afspraak gemaakt, maar smore, gin probleem...
                    Best wel grappig, ben nog nooit aan iets allergisch geweest en dan nu ineens wel en aan wat voor iets

                    Comment


                      #11
                      Re: Allergie

                      Hier nog een nadat al mijn planten zijn gejat heb ik van de week een bolletje hash gehaald.
                      Heb dit jaren gerookt en van de zelfde plek gehaald.
                      Had een joint gedraaid en nog geen uur later helemaal onder de tering jeukende en brandende bulten, ben een junkie dus een dag later weer geprobeerd en ja hoor weer meer bulten binnen een uur.Wel ff eerst alles opgerookt haha maar dat haal ik niet meer.
                      Nah lekker dan en geen wiet meer en kan geen hash meer roken.
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Allergie

                        Allergieallergie.pdf

                        Comment


                          #13
                          Re: Allergie

                          thx voor je bericht, helaas kan ik de pdf niet openen
                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: Allergie

                            PDF reader downloaden.

                            Comment


                              #15
                              Re: Allergie

                              Ik heb ook alergie uitslag als ik met me armen langs de planten ga, dus bij het knippen trek ik altijd handschoenen aan en lange mouwe shirt
                              Wat ik ook regelmatig heb dat als je aan een zak wiet ruikt in een niesbui uitbarst

                              Ajo
                              Ventje
                              Living in Second live for real

                              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                              Comment

                              Bezig...
                              X