kkklein.jpgik heb Zaadjes van Sensi seeds White Skunk gekregen (White label)
zijn deze van kwaliteit of zijn deze waardeloos?
en kan ik deze het best binne of buiten kweken ?
zijn deze van kwaliteit of zijn deze waardeloos?
en kan ik deze het best binne of buiten kweken ?







Comment