Een vraagje over White Skunk

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GreenLexus
    Retired
    • Jun 2012
    • 7

    #1

    Een vraagje over White Skunk

    Korting op 420shop
    kkklein.jpgik heb Zaadjes van Sensi seeds White Skunk gekregen (White label)

    zijn deze van kwaliteit of zijn deze waardeloos?

    en kan ik deze het best binne of buiten kweken ?
    Last edited by GreenLexus; 9 June 2012, 20:25.
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #2
    Re: Een vraagje over White Skunk

    'Member introduction' wat zou dat nou toch betekenen...?
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #3
      Re: Een vraagje over White Skunk

      Juist ja, dus verplaatst!

      Comment

      • GreenLexus
        Retired
        • Jun 2012
        • 7

        #4
        Re: Een vraagje over White Skunk

        mijn excuese Heren/Dames neem me niet kwalijk

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: Een vraagje over White Skunk

          Is okay, succes ermee

          White Skunk Regular by White Label is 65% indica / 35% sativa, and offers a relaxing yet energising high. It’s cheap and easy to grow, with good yields.

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #6
            Re: Een vraagje over White Skunk

            binnen kweken maar deze soort heeft geen grote opbrengst maar is zeer de moeite waard te kweken en te roken vind ik persoonlijk
            'n zoet wietje in ieder geval
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            Bezig...