Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Dettol+Plant=Paniek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dettol+Plant=Paniek

    Korting op 420shop
    Oeieoeieoei,grote paniek!!!Zoals gewoonlijk ga ik mijn rondje doen met de plantenspuit.Alles mooi besproeid tot ik na een tijdje een vleugje dettol ruik (door de warmte van de lampen) Wat blijkt,ze hebben MIJN spuit gebruikt om dettol in te doen om daarmee leuk te gaan kuisen!!!Vervolgens hebben de spuit meermaals goed uitgespoeld en dit zou geen kwaad kunnen...Ondertussen hebben de planten wel al een deel opgenomen!! (snel afgespoeld met proper water) Nu zijn we enkele dagen later en moet zeggen dat de plantjes er nog steeds goed uit zien!!!!
    HOE ERG IS DIT ??
    Ik probeer het positief te bekijken want nu zullen er al zeker niet snel beestjes op afkomen
    Tip voor jullie allemaal : spuit eerst een beetje op je hand en ruik er zeer goed aan!!!
    Peace Out en hou je spuit achter slot en grendel MOEHAHAHAHA

    #2
    HOi ik heb ergens gelezen in een topic dat sommige telers dettol gebruiken ten bladproblemen.
    dus het zal geen invloed op je planten hebben

    grtz


    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3

      Toch nog een beetje juist gehoopt dan,nu kan ik terug op mijn beide oren slapen
      En natuurlijk weer iets bijgeleerd,zo zie je maar.
      Thnx mate

      moesten nog mensen hier iets meer over weten:schreeuw het uit!!

      Comment


        #4
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...gst-t2455.html.

        Grtz

        Comment

        Bezig...
        X