Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

is het zo ver of nog even wachten? dringend hulp gevraagd ;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is het zo ver of nog even wachten? dringend hulp gevraagd ;)

    Korting op 420shop
    hey allemaal,

    ik heb een autoflower die in zijn tiende week zit, en denk dat ik binnenkort kan oogsten, maar vraag liever nog even jullie raad (newbie)

    de bovenste top zieter zo uit:

    IMG_0837.jpg

    zijaanzicht:

    IMG_0832.jpg

    haartjes bovenaan kleuren bruin, en ongeveer 1/3de van de plant ook, zoals je ziet zijn de topjes onderaan nog wit.
    IMG_0835.jpg

    ik las in het oa. oogsten & drogen topic van bobo dat je dan aan oogsten kan beginnen denken.

    van haar trichomes kan ik enkel een verschrikkelijk onduidelijke foto tonen dus transparant/melkwit/amber kan ik niet beoordelen...
    IMG_0824.jpg

    klopt het dat je in de allerlaatste dagen van de bloei mag stoppen met water te geven voor hogere harsproductie?
    wat denken jullie? oogsten of niet?

    cheers
    calmos
    Last edited by calmos; 23 June 2012, 19:56.

    #2
    Re: is het zo ver of nog even wachten? dringend hulp gevraagd

    lekker even laten staan, ze mag nog wel even hoor

    Comment


      #3
      Re: is het zo ver of nog even wachten? dringend hulp gevraagd

      thanks 010
      weet jij misschien of het zin heeft om te stoppen met water geven op dit moment?

      Comment

      Bezig...
      X