even vraagje over wietpas

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eramar
    Retired
    • Jul 2012
    • 7

    #1

    even vraagje over wietpas

    Korting op 420shop
    Hallo ik was niet zeker waar ik dit topic moest posten maar ik had een vraagje..
    Zijn toeristen nog welkom in de coffeeshops in nijmegen, of is de wietpas hier ookal ingevoerd?
    Indien ja waar kan je nog wiet krijgen als buitenlander zonder wietpas?

    Alvast bedankt
  • Ukie
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2012
    • 9

    #2
    Re: even vraagje over wietpas

    In heel Nijmegen kun je zonder de pas terecht. In het centrum zijn genoeg shops zie topics http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...shops-nijmegenop dit forum. Al is het net buiten het centrum fijner (Ketama, meer persoonlijk).
    Last edited by Ukie; 10 July 2012, 23:13.

    Comment

    Bezig...