Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

mannelijke plant?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mannelijke plant?

    Korting op 420shop
    Een paar dagen geleden zei me vader tegen mij dat er een plant aan het bloeien was, ik blij natuurlijk.
    maar nu keek ik vandaag nog een keertje en volgensmij is het een mannelijke plant (zie foto's)IMAG0001.jpgIMAG0002.jpgIMAG0003.jpgIMAG0004.jpgIMAG0005.jpg
    Als iemand zeker weet dat het een mannetje is zeg het dan even dan haal ik hem meteen weg.
    maar als het een mannetje is hoe kan ik dan zien of hij al niet de vrouwtjes heeft bevrucht????

    (als je nog wat foto's wil zeg het dan even)



    ps: dit is mijn eerste kweek

    #2
    Re: mannelijke plant?

    Op foto 2 en 3 zie je duidelijk dat het een man is en hij zal wss al je vrouwtjes bevrucht hebben.
    Btw je topic staat verkeerd, hier stel je je voor, vragen ivm je planten in de helpdesk plaatsen.

    Comment


      #3
      Re: mannelijke plant?

      bedankt, ik had geen idee waar ik een nieuw topic kon beginnen

      maar hoe kan ik nou zien of ze bevrucht zijn? en wat zijn de gevolgen?
      krijg ik nu alleen maar zaadjes?

      Comment


        #4
        Re: mannelijke plant?

        Kijk naar die ballen op je mannelijke plant, zijn er daar van open gesprongen? Zoja wees dan maar zeker dat je wijven prijs hebben
        De gevolgen zijn dat je zaad zal hebben, wel niet enkel zaad he, gewoon wiettoppen met zaad in en dat kan gaan van weinig tot heel veel.
        Verwijder die man.

        Comment

        Bezig...
        X