Wanneer een autoflower oogsten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #16
    Re: Wanneer een autoflower oogsten?

    Vermoedelijk net zo ongezond als bladvezels/cellen of de cellose die in kleine takjes zit. Dit zijn simpelweg geen vergiften, maar bij verbranding vormen ze teer en dat is niet best voor je longen. Het meest zuivere is gewoon de thc extraheren volgens de gebruikelijke methoden. De rest van de toppen is gewoon ballast en geen vergif. Je kunt het gewoon eten: pas bij verbranding ontstaan er giftige dampen, die bij inademing schadelijk zijn. Graan is ook geen vergif: maar bevind je je in een brandende graanschuur dan loop je een rookvergiftiging op. Cannabis bevat van nature geen vergif dus met drogen of curen kan er geen gif -dat er niet is- verdwijnen.
    Last edited by Xtreme; 7 October 2012, 16:06.

    Comment

    • conus
      Stoner
      Member
      • May 2012
      • 23

      #17
      Re: Wanneer een autoflower oogsten?

      Hoi Extreme,

      Toch wel handige info. Ik heb een plaatje graag zo compleet mogelijk, en daarbij helpt je uitleg.
      Rest mij wel de vraag, waarom is die 10 dagen droog periode belangrijk ? Breek je in deze periode nog
      (belangrijke) stoffen af? Of is het alleen bedoeld voor het eindproduct optimaal te kunnen gebruiken.

      In ieder geval bedankt voor je reactie's !

      Greetz Conus

      Comment

      • grifter
        Senior Stoner
        Member
        • Oct 2012
        • 36

        #18
        Re: Wanneer een autoflower oogsten?

        Je hebt wel toprot, op die tweede foto!!!!

        Comment

        • Arie123321
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2011
          • 255

          #19
          Re: Wanneer een autoflower oogsten?

          Ik was net aan het kijken die 2e foto laat toch wel wat akelige bruine plekken zien
          Guerrilla: 2013
          Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
          Neem een kijkje en reageer

          Comment

          Bezig...