wiet in doos drogen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hardtail
    Stoner
    Member
    • Sep 2012
    • 24

    #1

    wiet in doos drogen

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik heb mijn planten geknipt en nu ga ik ze laten drogen in een grote doos.
    wat is nou het beste........lucht afzuigen of lucht zachtjes binnen blazen.
    ik weet niet of het echt uit maakt met drogen, ik ben van plan om een zwenkventilator zachtjes in een
    slang te laten blazen aan de ene kant (bijv l onder) en dan aan de andere kant een slang (r boven ) naar buiten uit het raam.
    is dit ok?
  • xslt66x
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 305

    #2
    wiet in doos drogen

    Ik zelf zou gaan voor afzuigen. Inblazen kan ook maar moet je wel zorgen voor een goede doorstroming... Waarom neen je niet een oude computerfan die je met een telefoonoplader aansluit? Werkt denk ik beter als een zwenkfan in een buis laten blazen!

    Greetz,

    xslt66x

    Comment

    • hardtail
      Stoner
      Member
      • Sep 2012
      • 24

      #3
      Re: wiet in doos drogen

      dat was in eerste instantie het id ,maar het is best een flinke doos hoor.
      hij is 180lang 100 hoog en 50 breed.
      weet niet of ik dat red met een computerfan

      Comment

      Bezig...