Oogsten en toprot?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • grifter
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2012
    • 36

    #16
    Re: Oogsten en toprot?

    hehehe. Daarom dat ik dus beter hier mijn foto's up :p
    Thx
    Maarum, ik moet dus enkel water geven, en het komt goed?
    Last edited by grifter; 11 October 2012, 12:02.

    Comment

    • peuker
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 1281

      #17
      Re: Oogsten en toprot?

      zolang je plant geen voedingstekorten heeft zou ik verder doen zoals je bezig was ziet er goed uit grtz komt wel in orde

      geduld is een schone zaak

      Comment

      • grifter
        Senior Stoner
        Member
        • Oct 2012
        • 36

        #18
        Re: Oogsten en toprot?

        Ok, sorry voor de vele vragen, maar hoe kan ik dat dan zien? Als ze tekort krijgt?
        Grtz

        Comment

        • grifter
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2012
          • 36

          #19
          Re: Oogsten en toprot?

          Hier mijn nieuwste foto's (poging tot)


          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Wat denken jullie? Ooogsten....? Begin ook last te krijgen van toprot; nuja, had last ervan, tot ze binnen stonden. Buiten was het nml heel vochtig!
          Attached Files

          Comment

          • Heribei
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2011
            • 1140

            #20
            Re: Oogsten en toprot?

            Nee nog niet oogsten.
            Nog een weekje of misschien 1,5 a 2.

            Comment

            • Smowkie
              Elite Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 2684

              #21
              Re: Oogsten en toprot?

              Heb nog ff geduld, ze gaan kanllen!

              Comment

              • Heribei
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2011
                • 1140

                #22
                Re: Oogsten en toprot?

                Maak is een foto van de gehele plant stam tot top want kleuren zijn wel wauw!

                Comment

                • Zenne
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 386

                  #23
                  Re: Oogsten en toprot?

                  Mooie foto album heb je

                  Comment

                  • grifter
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Oct 2012
                    • 36

                    #24
                    Re: Oogsten en toprot?

                    thx

                    Hier nog enkele pics

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Best raar, ik vind ze er net niet zo goed uitzien...
                    Attached Files

                    Comment

                    • Heribei
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2011
                      • 1140

                      #25
                      Re: Oogsten en toprot?

                      Wat een plaatje!

                      Comment

                      • grifter
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Oct 2012
                        • 36

                        #26
                        Re: Oogsten en toprot?

                        Iemand een idee welke soort dit kan zijn? Ik had enkel Amnesia zaden en enkele die ik niet weet wat, en dat zijn dus de die... =Vorig jaar was het de amnesia...

                        Comment

                        • Zenne
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2011
                          • 386

                          #27
                          Re: Oogsten en toprot?

                          Soms is de soort echt niet belangrijk?

                          Comment

                          • grifter
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Oct 2012
                            • 36

                            #28
                            Re: Oogsten en toprot?

                            als het maar lekker is

                            Comment

                            • Renhaze
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2011
                              • 441

                              #29
                              Re: Oogsten en toprot?

                              Prachtig plantje in zo'n klein potje. Het is nog effe mooi weer, dus laat ze ervan genieten... daarna zul je ook van de plantjes kunnen genieten

                              Comment

                              • grifter
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Oct 2012
                                • 36

                                #30
                                Re: Oogsten en toprot?

                                Damn, weeral rot. En nu blijft ze nochtans binnen staan. Heb heel mijn bovenste top moeten afdoen... En bij nader inspectie, hebben ook andere toppen terug kleine topjes rot... Ik vrees dat ik een beslissing ga moeten maken, en dat is hakken.... En het is echt heel rot. Gisteren kon ik er nog niks aan zien, en deze ochtend was het allemaal grijs wit, en echt heel rot... DAng...

                                Comment

                                Bezig...