Scrog

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • greenlifelover
    Retired
    • Oct 2012
    • 8

    #1

    Scrog

    Korting op 420shop
    high iedereen,

    ik ben al tijdje bezig gewees met indoor kweken, en hebt altijd de sog methode gebruikt nu dat ik wat beperkt bent aan ruimte dacht ik, dat het toch beter zou zijn om over te gaan naar de scrog methode. tis zoizo leuk om nieuwe shitzz uit te proberen dus tis voor mij ook een nieuwe uitdaging.
    ik zou graag willen dat iedereen mij een beetje help en adviseerd tijdens het proces dat ik het zo goed mogelijk kan doen. ik zet elke keer dat ik wat veranderingen ziet een foto. dan kunnen jullie ook mee leven hoe ik het doe en uitraard wat allemaal gaande is met de meisjes.
    alvast bedankt, en wishhh me luck .

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    IMG-20121016-00130.jpgIMG-20121016-00129.jpg

    dit is de staand van zakken nu, de meisjes 1st week van vegetatie.
    ze waren geen stekjes, ik hebt het met zadjes gedaan. PPP
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #2
    Re: Scrog

    das zo'n 3 weken voorgroeien nog en dan 12/12.
    Probeer ze zo lang mogelijk onder t net te houden, das makkelijker dan erop binden.

    Suc7

    Comment

    • greenlifelover
      Retired
      • Oct 2012
      • 8

      #3
      Re: Scrog

      aight dus hou ze liever under de scherm dan ??

      Comment

      • Bubba J
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 2376

        #4
        Re: Scrog

        Joo je hokje ziet er goed uit, netjes
        maar welke lampen enzo gebruik, wat is je opstelling nu?
        Afzuiging, lichturen, je aarde welke is dat. en er zijn welo nog dingen die goed zijn om te weten

        grtz
        sigpic

        Comment

        • greenlifelover
          Retired
          • Oct 2012
          • 8

          #5
          Re: Scrog

          ik wilde de net zo vol mogelijk vullen tot zijn 80% vol zegmaar en dan 12/12 wat denk je daarvan ?? en zou ik ze nu uit die hokje hale en onder de net plaatsen ??

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          1,20x2,40 hoki
          nu heb ik gwn tl lamp in zitten 2 x voor de voor groei kan ik wat aan stroom besparen die staan nu op 18-6 nu en wil het zo houden tot de hele scherm vol is en dan naar 12 - 12 schakele maar als jullie iet beter hebben in gedachte dan doe ik dat graag.
          voeding : ferro line ec nu op 1.6
          afzuiger 1000m3 als ik me niet vergs maar hij is met de tent gekomen dus wel op maat van wat de tent zelf aan kan.
          30 L potten
          arde klaar gemaakt met alles erin plagonIMG-20121019-00133.jpgIMG-20121019-00132.jpg

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          ik heb wel 2x600 klaar staan voor de bloeiface

          Comment

          • Nrh88
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2012
            • 111

            #6
            Re: Scrog

            lekker bezig

            Comment

            • k1
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 3660

              #7
              Re: Scrog

              ziet er netjes uit !!

              benieuwd naar de verdere verloop :d

              sterkte !!
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Scrog

                Update ?
                Zitten ze al tegen het plafond ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • EL Guerilliero
                  Advanced Grower
                  • Nov 2012
                  • 1090

                  #9
                  Re: Scrog

                  drie weken nog was toch gezegd? dan zit ie vast al aan de eerste bloei kenmerken, hoop ik mooi getopt/fimmed .. gaan met die twee maal 600 ^^, compleet het tegenovergestelde van wat ik oog te doen dus kwil wel resultaat ter vergelijk, suk6 nog.

                  Comment

                  Bezig...