Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

keuze zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    keuze zaden

    Korting op 420shop
    Ik was eens aant kijken op de site van alien naar de zaden. keuze zat

    Binnenkort wil ik ook een kweekje starten maar ik weet eigenlijk niet veel af van de zaden en soorten. Kunnen jullie niet wat suggesties doen?

    Ik moet niet de duurste en beste soort hebben. maar iets van een goede prijs - kwaliteit.

    #2
    Hangt ervan af wat jij onder kwaliteit verstaat...
    Bedoel je dan het soortje die eraf komt of de hoeveelheid (over dat eerste kan ik niks kwijt, dit is dan ook sterk persoonlijk en kben toch geen blower). Het tweede: HEEL veel hangt af van jezelf. Als je van de potentie van een plant uitgaat kan ik je Power Plant aanraden. Of je veel of weinig wilt gaan spenderen ligt aan jezelf, dan kan je misschien nog de stap zetten naar Feminized seeds.

    Soortjes die over het algemeen wel geliefd zijn: Jack Herer, White Widow, NLX. Deze zijn allemaal doenbaar maar heb de mening (uit info) althans dat WW bvb wel eens kan kampen met toprot door de heel dikke toppen.

    Je hebt 2 belangrijke takken: Indica(meer stonede roes, vb Pure Power Plant) of Sativa (highe roes, vb Skunksoortjes), maak daaruit je keuze en dan zullen de mensen die van een van deze wat meer kennen je wel verderhelpen.

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      Wat er goed is voor beginners zijn de snow-white zaden van nirvana, die zijn zelfs 100% vrouwelijk en hoeven een weekje of 8a9 te bloeien, en zijn trouwens niet duur .

      100% Vrouwelijk

      Vrouwelijke SNOW WHITE is een van onze sterkste "witte" soortjes. SNOW WHITE is wat compacter van boven als haar zusje "White Widow". SNOW WHITE heeft harde toppen en levert meer op per m2. Deze plant heeft glinsterrende toppen en is makkelijk te kweken op diverse substraten van op aarde. Een heerlijke zachte smaak en een sterke indica high maken dit een zeer geliefd produkt.




      Plant Typ: Best geschikt voor zowel binnen groeit.
      Plant hoogte: Medium-Indica / Sativa mix
      Stoned of high?: Stoned-Indica Body Buzz
      THC niveau: Strong 15-20%

      Bloei Weken: 8 / 10
      Opbrengst (zee van groen, op een m2): 350/450
      Harvest Maand: 9 / 10
      Grow moeilijkheid: Easy (Goed voor beginners)

      grtz


      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        LOL, die stond reeds op mijn lijst voor de volgende kweek
        Bij deze kan ik Westport zijn suggestie enkel maar aanmoedigen!

        Comment


          #5
          thx jona, is idd makkelijk soortje om te telen met een goede opbrengst.
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            thanks manne! ik denk dat ik dan ga kiezen voor de snow white.
            ziet er een goed soortje uit en niet te moeilijk om te kweke
            dat kan ik ook al van de lijst schrappe

            groeteee

            Comment


              #7
              Wil je zo vriendelijk zijn van mij eens te sturen hoe ze het doen in PM dan, eenmaal je aan je kweekje begonnen bent? Zou namelijk graag met wat info mijn nieuwe kweek (die pas over enkele maanden zal zijn) ingaan
              Ik wens je heel veel succes alleszinds! Neem ook wat fototjes en post ze op het forum, altijd fijn om zien!

              Greetzzz

              Jona

              Comment

              Bezig...
              X