houdbaarheids ( datum ) wiet ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pink_lady
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2008
    • 33

    #1

    houdbaarheids ( datum ) wiet ?

    Korting op 420shop
    Mijn vraag is wat is de houdbaarheid ( datum ) van wiet . want ik heb dus vorige week zondag 1,8 gram gekocht ik heb de helft gebruikt voor me thee . maar euhm ja ik wil het dus alleen maar gebruiken als ik pijn heb dus ik heb nu nog 0,9 gram over ... maar euhm ja tot wanneer blijft dat goed want ik kan soms ook 3 weken lang geen erge pijn hebben.... dus dat wou ik nog even weten . alvast bedankt voor het antwoord .

    ( ik gebruik dus om medische redenen )
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Je kan het wel een jaar gebruiken /bewaren af gesloten in het zakje en doe het in een donker pot die je oko kan afsluiten
    groetjesss
    God was never on your side..

    Comment

    • rookie
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 85

      #3
      een weckfles/pot is erg handig vind ik zelf...

      Comment

      • Kim
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Oct 2008
        • 395

        #4
        Een vriend van me die er veeeeeeel meer verstand van heeft (wat niet echt moeilijk is)bewaard zijn wiet in de vriezer. Zelf doe ik dat nu ook en dat bevalt me best goed.
        Grtz Kim
        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

        Medigebruiker

        Comment

        • westport
          Wicked Grower
          420 MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 3847

          #5
          Gewoon in de vriezer?
          Dit ga ik ook eens proberen.
          Een gedacht hoe lang je ze in de vriezer kan bewaren?
          grtz


          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

          Comment

          • Cannab0y

            #6
            Cannab0y vind het nodig om andere leden te gaan beledigen...

            Cannab0y = Banned
            Last edited by Jointjedraaien; 18 March 2009, 14:49.

            Comment

            • pink_lady
              Senior Stoner
              Member
              • Nov 2008
              • 33

              #7
              hey hey ,
              Bedankt voor de antwoorden !

              ik zal het gewoon in me zakje bewaren op een wat donkere plek .

              want het is zo dat het wel binnen een maand op gaat . dus ik hoef het niet echt voor jaren te bewaren.

              Comment

              • j0na
                Retired
                • Nov 2008
                • 13

                #8
                als je je wiet in de vriezer legt komen er hashklieren dacht ik vrij mischien wel een goed idee om voortaan me wiet in de vriezer te steken

                Comment

                • Micks
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 157

                  #9
                  ik wist niet dat wiet ook hashklieren had...

                  je bedoelt zeker harsklieren?

                  Comment

                  • knockie
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 262

                    #10
                    dubbel plastic en dan in completa potten

                    das mijn manier

                    Comment

                    Bezig...