warmte en winter

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • subere
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2008
    • 38

    #1

    warmte en winter

    Korting op 420shop
    kon zo 1 2 3 niet watvinden hierover, kan zijn dat ik erover heen kijk.
    (heb wel de search-optie gebruikt)
    maar ik heb mijn kast staan achter de schuur onder een afdak , en mijn afzuiging zit aan de bovenkant, en daarboven zitten golfplaten..

    nu was mijn vraag, kan de warme lucht de sneeuw en dergelijke laten verdwijnen v/d golfplaten?
    of zal dat meevallen.
    anders wilde ik namelijk nog iets veranderen aan mijn kast, misschien iets in de trend als de afzuiging proberen via via iets naar beneden te laten uitkomen..
    (heb niet al teveel ruimte dus suggesties zijn dan welkom)

    als het niet zo heel erg veel verschil maakt hoor ik het ook graag, want dit is de cruciale week, waarin we waarschijnlijk gaan beginnen.
    heb alles zo goed als gereed.
    wil deze week alleen nog wat extra research doen om een beetje goed voor de dag te komen en de 1e keer niet te erg te verpesten..

    hoe dan ook. alle nuttige tips zijn welkom en alvast bedankt .
    grt. subere.
  • rookie
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 85

    #2
    Dat was vroeger 1 van de makkelijkse manier voor de politie om kwekers op te sporen, ze reden door achterstandsbuurten en waar 1 dak in de straat helemaal sneeuwvrij is.... tjah dan wisten ze al genoeg.
    Als jouw dakje een beetje uit het zicht is of als het gewoon een klein dakje is... lekker belangrijk.
    Die paar dagen die er maar sneeuw ligt...

    Comment

    • subere
      Senior Stoner
      Member
      • Nov 2008
      • 38

      #3
      ja heb em achter de schuur achter het huis, enige wat er is , is dat de achterburen erop kunnen kijken, weet alleen niet als die dan gelijk zo iets hebben van goh, dat zal wel een beginnend kweker zijn

      voor de rest is dit geen achterstandswijk, gewoon een boerengehucht zeg maar, dus hier is niet zo vaak politie te zien.
      maar het zekere voor het onzeker he'

      Comment

      • rookie
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2008
        • 85

        #4
        Don't worry, be happy

        Comment

        • pink_lady
          Senior Stoner
          Member
          • Nov 2008
          • 33

          #5
          hey hey , ja kan beter het schuurtje aanpassen. ! anders ben je echt de lul geloof me ik kan het weten . mijn vader rolt namelijk hennep kwekerijen op ....

          Comment

          • subere
            Senior Stoner
            Member
            • Nov 2008
            • 38

            #6
            ja maar het is meeer een afdakking vanaf de schuur die lichtelijk schuin naar beneden afloopt.
            weet niet hoe je vader het doet(auto,fiets,vliegtuig,helicopter?) maar zolang je niet vliegt denk ik dat het haast niet te zien is.

            Comment

            • weedlover
              Banned
              • May 2008
              • 975

              #7
              Anders kun je nog altijd je dak wit schilderen.
              In de zomer is het zodat het frisser is in de schuur en tegen dat het winte is zijn ze dat vergeten.

              grtz

              Comment

              • pokerfreak
                Junior Stoner
                • Oct 2008
                • 17

                #8
                gewoon isoleren met piepschuim!

                Comment

                • misto
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 1011

                  #9
                  Re: warmte en winter

                  lekkere pa heb je dan! hoop dat die trekken niet je bloed zitten
                  In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                  Comment

                  Bezig...