Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Pottgrond samenstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Pottgrond samenstellen

Korting op 420shop
    Beste mensen

Ik vroeg me af... Wanneer je de promix van plagron (70%) mixt met de hydrodensa van nomercy (30%) dan zou je in principe een ideale stekgrond moeten hebben mbt het behouden vd vochtigheid en de zééér lage EC... Ik bedacht dat je zo de vrijheid hebt om heeeeel licht te bemesten in het begin stadium en zo rustig op te bouwen terwijl je heel de cyclus gebruik maakt van dezelfde mix en dezelfde bemesting.
    Echter vraag ik mij af of de grond zoals ik hem beschreven heb zonder perliet of iets soortgelijks niet te drappig zou worden? Of zijn die hydrodensa korrels al luchtig genoeg van zichzelf? er wordt namelijk nergens specifiek aangegeven dat die hydrodensakorrels voor een goede luchtbehuizing zorgen... tegelijkertijd lees ik wel dat zo'n 70-30 mix aan te bevelen is, mr moet ik dan aannemen dat er dan al perliet in zit?
    (Rekening houdend dat ik wilde gaan kweken met een superoot air-pot of root pouch, die ook al voor luchting zorgen..)

bij voorbaat dank voor alle wijsheid

Re: Pottgrond samenstellen

Is het btw een goed idee om een airsock te gebruiken, niet voor de inlaat, maar voor de verspreiding van de warme lucht?

Comment

Bezig...
    X