Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Goedkoop eigenbedacht growboxje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hoe zit het met de ventilatie?
    Persoonlijk zou ik gaan voor 2 gaten; 1 actieve inlaat en 1 (beter) grotere afzuiging. Je zult 2 gaten moeten boren: 1 Bovenin voor de afzuiging, en onderin eentje voor de actieve inlaat:
    dat was t enigste wat ik zag of moet ik nog wat verder kijken bij andere threads??

    75-75-115 lijkt me wel wat kan ik t wel in kwijt ik zal een op de sloop gaan kijken of ik ook 2 vennetjes kan vinden (A)
    en al heb ik nou 4 planten, iedere pot van 35 cm breed zeg maar gaat dit tog makkelijk lukken? of is dit veelste klein?

    en die spaarlampen moeten dus niet in het plafon zitten maar in de zeikant??

    dus ik moet zeg maar langs de kanten een verhoging maken die steeds hoger kan zodat die lampen 5 cm boven me planten zitten? of kan ik ze ook bij 105 cm ofzo in de zijkant monteren?

    bedankt alvast voor alles dit helpt mij goed!
    Last edited by Jointjedraaien; 31 May 2011, 02:26.

    Comment


      #17
      Daaronder staat een plaatje. In de zin staat dus al beschreven waar ze komen Onderin + bovenin.

      Of ze je ze dan zo hoog zet dat ze op je plant blazen mag je zelf weten, ik zou ze gewoon tegen de pot laten blazen (weet niet wat 't beste is).




      "en die spaarlampen moeten dus niet in het plafon zitten maar in de zeikant??"
      Dat mag je zelf weten, ik zou ze aan de bovenkant (plafond) horizontaal monteren. En de planten eerst zo verhogen dat ze 5 CM eronder staan. En dan zorgen dat ze steeds lager komen te staan. (Dus gewoon verschillende voorwerpen eronder zetten, beetje improviseren).

      Je kan ook je lampen op 'n plateautje monteren zoals in mn thread beschreven staat. Zo kun je de hoogte van de lamp verstellen, ipv de hoogte van de planten.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        Hoe kan je een lamp horizontaal doen??


        ____________
        |..................... |
        |-o ..............o-|
        | .................... |
        | .................... |
        |..................... |
        |..................... |

        bedoel je dat zo? die o- zijn de lampen

        want dit is tog verticaal? k raak echt in de war

        ____________
        | .... | ..... |..... |
        | .....o..... o..... |
        | .................... |
        |..................... |
        |..................... |
        | .................... |

        Comment


          #19
          Horizontaal = inderdaad van links naar rechts.

          Zo zou ik het niet doen, monteer ze zodat ze zo zitten:

          __________________
          |...----= .... =----...|
          |...........................|
          |...........................|
          |...........................|
          |...........................|
          |...........................|
          |_________________|

          Edit; zo heb ik ze op 'n plateautje gemonteerd:
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #20
            Jah dat bedoel ik dat ik bijv 75 bij 75, dat is 5625 cm2. Dan ga ik uitrekenen dat elke lamp dan 1406.25 cm2 oppervlakte heb bedantk voor de tips dit gaat wel lukken!

            Comment

            Bezig...
            X