2 uit één!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kanonierke
    Chronic Stoner
    Lucky Member
    • Jul 2008
    • 153

    #1

    2 uit één!!

    Korting op 420shop
    Een tiental dagen geleden heb ik mijn black jack zaadjes in wat aarde gestopt om te ontkiemen. Wat blijkt gisteren, uit één van de potjes komen twee plantjes! Ik weet zeker dat ik maar één zaadje per potje gestoken heb want in de drie andere potjes komt ook al een plantje boven. En ik had maar vier zaadjes geplant! Weet iemand hoe dat kan, en of ze dan zwakker zullen zijn omdat ze met twee zijn?
    Greetz
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Kan het niet gewoon zo zijn dat je plantje 2 vertakkingen heeft die onder je aarde liggen ?


    Je plantje loopt dan zeg maar in een v-vorm, en zal dan 2 hoofdtoppen krijgen
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #3
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ling-t101.html

      grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • kanonierke
        Chronic Stoner
        Lucky Member
        • Jul 2008
        • 153

        #4
        Thx westport, mijn tweeling komt uit gefeminiseerd zaad. Dus het zullen wss twee vrouwtjes worden.
        Greetz

        Comment

        • mikeeej

          #5
          een tweeling uit gefeminseerd zaad is wel erg bijzonder

          daar heb ik echt nog nooit van gehoord..
          maar heel veel suc6 met je kweek

          Comment

          • Jona
            Retired
            • Jun 2008
            • 2797

            #6
            2 hoofdtoppen voor de prijs van 1!
            En waar had je die zaadjes weer gehaald?

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door kanonierke
              Thx westport, mijn tweeling komt uit gefeminiseerd zaad. Dus het zullen wss twee vrouwtjes worden.
              Dit zullen 2 vrouwtjes worden, of in het slechte geval een hermafrodiet,maar denk wel met de juiste zorg dat het mooie lekkere dames gaan worden.
              grtz
              Je mag er fier op zijn met je 2ling en dan nog uit vrouwelijk zaad, is echt zeldzaam hoor! Geef de meiden maar elke dag een knuffel.
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              • kanonierke
                Chronic Stoner
                Lucky Member
                • Jul 2008
                • 153

                #8
                Ik ben inderdaad zeer blij met m,n tweeling. Bedankt Alien voor de super zaden!!
                Greetz

                Comment

                • DaZeD
                  Gandhi Ganjamaster
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 466

                  #9
                  Wow, machtig!
                  Dus als je die dan alletwee topt, dan heb je 4 hoofdtoppen, je kan er zelfs zes hebben!
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                  Comment

                  • darkiess
                    Retired
                    • May 2008
                    • 1645

                    #10
                    jaaaaaa we hebben nog een tweeling dat kan leuk worden

                    Comment

                    • ijscoman1
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2008
                      • 1768

                      #11
                      bijzonder! Erg leuk zo'n tweeling. Ben benieuwd hoe deze het gaat doen.

                      Peace

                      Comment

                      • kanonierke
                        Chronic Stoner
                        Lucky Member
                        • Jul 2008
                        • 153

                        #12
                        Hier dan een eerste foto van de tweeling. Ik weet dat het nogal onduidelijk is maar de foto is met een brolfototoestel gemaakt. Ik probeer er eens een betere te lenen voor een duidelijkere foto.
                        Attached Files
                        Greetz

                        Comment

                        • midnight fantasy
                          Wicked Stoner
                          • Jul 2008
                          • 264

                          #13
                          hopelijk komt er snel een betere foto, kan daar nu niet echt veel op zien.
                          is wel tof zo 2 in de plaats van 1.

                          Comment

                          Bezig...