Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

groeischeuten na acht weken?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    groeischeuten na acht weken?????

    Korting op 420shop
    High

    Help, heb groeischeuten in mijn top na acht weken....
    Het is +/- 2 dagen geleden begonnen en het lijkt net ofdat de scheuten in de plaats zijn gekomen van de bolletjes.
    Weet iemand hier raad mee....., moet ik haar maar alvast gaan roken of haar nog gewoon een weekje laten staan
    Women in Need.....

    #2
    Zijn Je lampen niet blijven branden op een dag ?

    Het kan ook dat het geen groeischeuten zijn maar een tweede bloei die is ingezet. Bij deze raad ik je dan aan om te oogsten omdat de potentie van de plant gestaag naar beneden gaat vanaf dat moment.

    Grtz

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
      Zijn Je lampen niet blijven branden op een dag ?

      Het kan ook dat het geen groeischeuten zijn maar een tweede bloei die is ingezet. Bij deze raad ik je dan aan om te oogsten omdat de potentie van de plant gestaag naar beneden gaat vanaf dat moment.

      Grtz
      He Bobo,

      Het zijn niet de lampen die zijn blijven branden, denk dat je gelijk hebt met de tweede bloei.....dus dit wordt het moment

      thnx voor je reactie

      gr.Bridget

      Comment

      Bezig...
      X