hoe naar alien growshop

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • PITcrew
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Dec 2008
    • 378

    #1

    hoe naar alien growshop

    Korting op 420shop
    Weet er iemand hoe ik gemakkelijk mee den trein naar alien growshop kan geraken vanuit GENT?
    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

    sigpic
  • o21
    Retired
    • Dec 2008
    • 696

    #2
    met de trein denk ik het niet maar je kan wel eens de buslijnen controleren er rijdt namelijk een bus van brugge. mischien eerst naar brugge en dan naar hmmmm zou het niet weten eigenlijk er rijdt er eentje naar vlissingen maar ja kweet niet of hij ijzendijke aandoet.

    Comment

    • Cannab0y

      #3
      Er is een bus vanuit Gent naar Nederland, maar vraag me niet dewelke want ik heb ze nog nooit genomen Die stopt alleszins in Terneuzen, en Aliën (Ijzendijke) is dan vlakbij...

      Bobo, weet jij niet of er een bushalte van De Lijn nabij Aliën is?

      Greetz

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #4
        Bobo komt toch altijd met de gipsvlucht

        Grtz.

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #5
          Kijk anders eens op de website van de nmbs en de lijn

          Peace

          Comment

          • Biggrower
            Retired
            • Dec 2008
            • 73

            #6
            met de trein naar brugge (gent-oostende),
            Daarbij neem je in brugge station, de 2 of 788 (breskens)..
            In draaiburg afstappen,nadien de bus naar terneuzen-hulst (passert voorbij dezelfde bushalte). Deze laatste stopt in ijzendijke....

            of

            In gent kan je ook een bus verkrijgen die naar hulst rijd,
            deze rijdt rechtstreeks naar ijzendijk...

            Vraag het nog eens aan het loketje van de lijn...het kan zijn dat deze is veranderd.

            Comment

            Bezig...