NLX <-> NL x Haze

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #1

    NLX <-> NL x Haze

    Korting op 420shop
    Kan iemand me wat uitleg geven over NLX en wat precies het verschil is met NLxHaze? Of is dat hetzelfde. Ik meen te verstaan dat Northern Lights voor de NL staat en die X betekent gewoon dat hij gekruist is met iets? Of is dat een soort op zich die NLX?

    Graag wat meer info over dit soortje(s)

    Thx
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #2
    nlx is northerlight special

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #3
      Gekruiste variëteiten van Northern Light zijn o.a.:

      Northern Light Special (NL special)
      NLX wat staat voor Northern Light x White Widow

      Bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Northern_lights

      Dus blijkbaar niet exact wat je daar zegt als ik wikipedia mag geloven. Kan iemand nog wat verduidelijken hieromtrent?

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #4
        X staat altijd voor de een kruising. Je het de gewone Northern Light en de gekruiste Northern Light x ... In mijn geval gekruist met de white widow.

        Grtz

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #5
          Dus NLX is geen specifieke soort als ik het versta?
          Bedankt

          Comment

          • Cannab0y

            #6
            Cannab0y vind het nodig om andere leden te gaan beledigen...

            Cannab0y = Banned
            Last edited by Jointjedraaien; 18 March 2009, 13:27.

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #7
              weer wat geleerd !
              was er echt van overtuigt dat het northerlight special was.

              Comment

              • Jona
                Retired
                • Jun 2008
                • 2797

                #8
                Zo zie je maar met wat voor een interessante vragen ik telkens afkom haha
                Maar over die soortjes heb je wel gelijk. Je ziet door het bos de bomen niet meer vind ik. Duizend en één soortjes zijn er op de wereld. Vind het allemaal misschien een beetje teveel. Nuja, wat kan ik zeggen, ik maar een grower he

                Bedankt aan iedereen voor de bijdrage!

                Comment

                Bezig...