Re: Raad gevraagd met Dark Room..
Ben zeer tevreden over de variac, goedkoop model ong. 60,- euri's
Werkt beter als zo'n dimmer met brom
Ben zeer tevreden over de variac, goedkoop model ong. 60,- euri's
Werkt beter als zo'n dimmer met brom



Comment