Bloeifase?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Echelon
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 120

    #1

    Bloeifase?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    vraagje: Kan iemand met zekerheid zeggen of mijn Blueberry autoflower in de bloeifase zit?

    IMG_5155.jpgIMG_5156.jpgIMG_5157.jpgIMG_5158.jpgIMG_5159.jpgIMG_5160.jpgIMG_5161.jpgIMG_5162.jpgIMG_5163.jpgIMG_5164.jpg
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Bloeifase?

    Het zit er aan te komen inderdaad.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Echelon
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2012
      • 120

      #3
      Re: Bloeifase?

      Hoe weet ik het zeker?
      Of is dit een soort van "voorbloeifase"?

      Comment

      • wamy
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Mar 2011
        • 301

        #4
        Re: Bloeifase?

        Dit lijkt me geen voorbloei meer hoor.

        Groetjes wamy

        Comment

        • Echelon
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2012
          • 120

          #5
          Re: Bloeifase?

          Zou ik dan al overschakelen op bloeivoeding?

          Comment

          • wamy
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Mar 2011
            • 301

            #6
            Re: Bloeifase?

            Om te reageren in vraagvorm .
            Heb je al enige vorm van voeding gegeven aan je plantje?

            Groeten wamy

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Bloeifase?

              En in welke grond staan ze, en hoe lang al ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Echelon
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2012
                • 120

                #8
                Re: Bloeifase?

                Standaard potgrond.
                Plagron Alga Grow gegeven.
                Sinds 01/05.

                Comment

                • wamy
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2011
                  • 301

                  #9
                  Re: Bloeifase?

                  Dan kan je beginnen overschakelen naar bloeivoeding, zeker nu we al een weekje verder zijn .

                  Groetjes wamy

                  Comment

                  • Echelon
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2012
                    • 120

                    #10
                    Re: Bloeifase?

                    ^^
                    Is ondertussen gebeurd.
                    Ze heeft ondertussen zeer duidelijk gemaakt dat ze aan het bloeien is

                    Kijk wat uit naar het betere weer dat vanaf morgen wordt voorspeld.
                    Telkens het zo wat minder weer is zie ik echt zeer duidelijk dat de plant wat stilvalt.

                    Nog 2 vraagjes die iemand misschien kan beantwoorden:
                    -> Het is een Blueberry autoflower. Maar anderen hun plant ziet er laag en dik begroeid uit.
                    Die van mij lijkt eerder op een lange stelt met een redelijke grote afstand tussen de vertakkingen.
                    Heb ik iets verkeerd gedaan?

                    -> De plant geurt nauwelijks of niet. Is dit een slecht teken of is het daarvoor misschien nog te vroeg?

                    greetz!

                    Comment

                    • showtime
                      Wicked Stoner
                      • Sep 2010
                      • 238

                      #11
                      Re: Bloeifase?

                      vraag 1 - licht te kort en of je daar wat aan kan doen buiten ?,weet ik niet.
                      vraag 2 Geur komt vanzelf en dat zal je merken
                      suc6

                      Comment

                      • Echelon
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2012
                        • 120

                        #12
                        Re: Bloeifase?

                        Wel... het weer zal zeker zijn invloed hebben gehad.
                        Gedurende het planten en het kiemen zijn er al minstens 2 perioden geweest waarin we van +30°c naar regenachtig en 18°c zijn gedonderd.
                        Ik zei het al... je merkt echt dat de plant zich dan inhoudt.
                        Maar ach... ook al is ze wat "speciaal". Ik zie ze nog graag .

                        Wat ik zeker niet meer doe is bij een plots omslaan van het weer de planten binnen zetten.
                        Vorig jaar heb ik hiermee mijn LowRyders gek gemaakt denk ik waardoor ze nooit zijn beginnen bloeien.
                        Dood waren ze niet... maar het leek alsof ze op een bepaald moment in de groeifase waren blijven steken.

                        Als het morgen wat beter weer is zal ik nog eens foto's plaatsen.
                        Ik sta er steeds van te kijken dat, wanneer je dagelijks gaat kijken je het gevoel hebt dat er niets veranderd.
                        Tot je eens foto's van week per week naast elkaar legt

                        Comment

                        Bezig...