Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
De Hashmaker is een zeer handige Hasj shaker als je zelf snel wat hasj wilt maken. Een absolute aanrader voor rokers van hasj.
Zou perfect moeten werken hiervoor , zoals JohnnyHaze zegt
Je zal alleen even moeten experimenteren hoe lang dat ding in de vriezer moet en hoe lang je moet schudden
Er zijn ook grinders welke verschillende compartimenten hebben , dit werkt alleen minder goed denk ik
Ik dacht ook ooit dat ik van "sterke wiet" draaierig en paranoia werd. Dat bleek ik mis te hebben: Ik kan niet goed tegen wiet met te weinig CBD. Sinds ik dat weet rook ik geen sativa meer, en blow weer naar hartelust.
Ik zou die "sterke wiet" dus helemaal niet kopen. Je kan misschien het THC-percentage verlagen, maar nooit het CBD-percentage opkrikken.
Lullig (en schandelijk!) dat je geen medi-wiet kan krijgen. Je woont in Belgie, zo te zien? Dus ook geen coffeeshop in de buurt die lekkere CBD-wietjes in voorraad heeft... Wat een wereld...
Comment