Ruderalis nog zaaien in september?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Medicijnman1
    Stoner
    Member
    • Aug 2013
    • 20

    #1

    Ruderalis nog zaaien in september?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen

    Na doorzoeken van dit forum niet gevonden wat ik zoek: nl: zou het de moeite nog zijn om ruderalisplantjes te zetten in een tomatenserretje waar veel zon inschijnt? Ik twijfel, hoewel Ruderalis geschikt zou moeten zijn hiervoor volgens de sellers. Graag jullie advies en alvast bedankt

    Mm1
  • ROEG
    Wicked Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 201

    #2
    Re: Ruderalis nog zaaien in september?

    nee niet doen, je bent te laat..hebben hier helaas geen tropisch klimaat

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: Ruderalis nog zaaien in september?

      ik ben tegenstrijdig en ik heb nog autoflowers gezaaid!
      maar wie ben ik
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • Medicijnman1
        Stoner
        Member
        • Aug 2013
        • 20

        #4
        Re: Ruderalis nog zaaien in september?

        ik zou het wel eens willen riskeren

        Comment

        • ROEG
          Wicked Stoner
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2012
          • 201

          #5
          Re: Ruderalis nog zaaien in september?

          hehe tjah dan moet je het gewoon doen toch..succes!

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #6
            Re: Ruderalis nog zaaien in september?

            lukt 't wel heb je geluk
            lukt 't niet heb je pech
            niet geschoten is altijd mis!
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • EL Guerilliero
              Advanced Grower
              • Nov 2012
              • 1090

              #7
              Re: Ruderalis nog zaaien in september?

              met wat geluk bereik je hetzelve als binnen onder een hps die gelijk op 12/12 staat .. dus in theorie moet het kunnen .. zorg wel voor extra ventilatie in je serre. lijkt me een interessante om te volgen als je er een verslagje over uitbrengt .. nog maar weinig gedaan denk ik dan maar .. gaan met die ".."

              Comment

              • angel777
                Cronic Grower
                • Mar 2010
                • 3409

                #8
                Re: Ruderalis nog zaaien in september?

                ik vond nog auto blueberry zaad in de koelkast en heb er voorlopig........4 gezaaid ( gezien "de omstandigheden")
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #9
                  Re: Ruderalis nog zaaien in september?

                  Weet je wat.... ik doe met je mee.... ik gooi vanavond nog een viertal Hippie zaden in de ontkieming.

                  Dit wil ik meemaken...

                  We hebben tenslotte nog 24 groeidagen
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: Ruderalis nog zaaien in september?

                    Ik heb het ook gedaan 7 dagen terug 4 zaden hupla in een potje aarde en wie niet waag die nooit win
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • Ganjax
                      Guru of all Growers
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 10443

                      #11
                      Re: Ruderalis nog zaaien in september?

                      Ik ga ook nog wat AF's de grond in pleuren, moest het weer in oktober te slecht zijn bloei ik ze binnen wel af.
                      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #12
                        Re: Ruderalis nog zaaien in september?

                        Hopla... het wordt nog gezellig

                        Ik ga het gewoon buiten doen en ik heb de gemiddelde temperaturen voor Oktober en November gezien.

                        Dit kan nog lukken, ohh wat kriebelt dit...
                        Last edited by Escargot; 2 September 2013, 14:48.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        • wamy
                          Bong Master
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2011
                          • 301

                          #13
                          Re: Ruderalis nog zaaien in september?

                          Lijkt me een uitdaging. Deze avond toch ook maar eens enkele zaden laten ontkiemen.
                          Ga ze buiten zetten en daar blijven ze ook, ongeacht het weer.

                          Groeten

                          Comment

                          • Medicijnman1
                            Stoner
                            Member
                            • Aug 2013
                            • 20

                            #14
                            Re: Ruderalis nog zaaien in september?

                            Heb er net besteld bij RQS (Quick One), normaal vrijdag in de bus en meteen in pot met goede grond Is een experimentje, ben benieuwd. Mijn andere plantjes beginnen goed te groeien; een goede indica die mooi groeit, een sativatje die pech had en wat teveel regen over zich heen heeft gekregen moet precies nog in kracht toenemen maar ça va en binnenkort 3 ruderalissen, ben eens benieuwd.

                            Grtz

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #15
                              Re: Ruderalis nog zaaien in september?

                              Ok Hier begint mijn gedeelte van het Semtemberfeest.

                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              Bezig...