Hoe ontkiem ik mijn zaadjes!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #1

    Hoe ontkiem ik mijn zaadjes!

    Korting op 420shop
    Op aanvraag van nerub houden we een poll ivb hoe wij onze zaadjes ontkiemen.
    grtz

    ps= Hier een intressant sticky!

    Buitenwiet kweken, alle info die je nodig hebt! Buitenwiet kweken in de tuin of op het balkon.
    63
    ik ontkiem in een glas water.
    11,11%
    7
    ik ontkiem tussen papier (watjes)
    49,21%
    31
    ik ontkiem in aarde
    26,98%
    17
    ik ontkiem in cocos
    1,59%
    1
    ik ontkiem in pitpots
    11,11%
    7
    ik ontkiem in mapito
    0,00%
    0

    The poll is expired.

    Last edited by westport; 19 January 2009, 10:55.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Gewoon gelijk in kleine potjes kweek en zaaigrond .
    Deze optie zit er niet bij .
    Ik doe de potjes altijd vol met aarde maak het dan goed nat , leg de zaadjes erop.
    En strooi er dan nog een laagje grond overheen.
    Even sproeien met de plantenspuit en de propagator in.
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eek-t3093.html
    Grtz.
    Last edited by Robba; 13 January 2009, 16:54.

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #3
      Ja staat er idd niet bij, zal bobo vragen of hij deze optie erbij kan zetten.
      grtz

      edit:voila staat erbij, thx bobo.
      Last edited by westport; 13 January 2009, 17:02.
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #4
        Optie erbij geplaatst, ik ontkiem altijd in cocos.

        Grtz

        Comment

        • PITcrew
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Dec 2008
          • 378

          #5
          ik ontkiem altijd onder 2 velletjes van een keukenrol; die ik op een bordje leg.

          en afwisselend op de chauffage zet


          Greetz
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #6
            Ja zo doe ik het ook, tussen papier.
            grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • Nerub
              Retired
              • Dec 2008
              • 155

              #7
              bedankt... wou wel ff weten hoe de ervaren kweek meningen verdeelt waren

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #8
                ik vind ontkiemen in pitpots erg fijn

                Comment

                • bobo
                  Cronic Grower
                  • Oct 2007
                  • 3103

                  #9
                  Heb pitpots bij de poll toegevoegd.

                  Grtz
                  Last edited by bobo; 13 January 2009, 20:50.

                  Comment

                  • markster
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2151

                    #10
                    bij deze gestemt.

                    Comment

                    • venom
                      Chronic Stoner
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Dec 2008
                      • 179

                      #11
                      gestemt hehe

                      Comment

                      • westport
                        Wicked Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 3847

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        Heb pitpots bij de poll toegevoegd.

                        Grtz
                        Ja bedankt bobo!
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                        Comment

                        • Damn nice
                          Junior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 595

                          #13
                          In de aarde/stekgrond meteen.

                          Heb je ook geen kans dat de zaadjes/wortel zonlicht opvangen dus kunnen verbranden etc.

                          Ook geen kans dat je het worteltje of het steeltje beschadigd bij het overpotten in hun grond.

                          Just like mother nature (a)

                          Greetz

                          Comment

                          • MR GROEN
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2008
                            • 251

                            #14
                            tussen watjes Doe ik het ^^ Altyd zo geweten
                            Zaadjes zo te ontkiemen ..

                            Comment

                            • SaRs!
                              Wicked Stoner
                              • Jan 2009
                              • 249

                              #15
                              Ik ontkiem eerst in een glas water, dan tussen keukenpapier en dan in de grond...

                              Gewoon een kwestie van bezigheidstherapie hoor.

                              Nu bij mn eerste kweek check ik echt om de minuut of er iets gebeurt bij men plantje

                              Comment

                              Bezig...