santa maria

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • marc
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2008
    • 42

    #1

    santa maria

    Korting op 420shop
    wie heeft er ervaring met de kweek van santa maria ?
    Moeilijkheidsgraad ?
    sabiel in de kweek ?
    rookverslag ?
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    het is een gemakkelijke plant om te kweken...
    stabiel? dat hangt van je eigen af!
    rookverslag: LeKKKeRRR...

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #3
      ik heb dr een aantal staan ,vanuit stek.(binnenkweek jockhorror,en big bud)

      Comment

      • marc
        Senior Stoner
        Member
        • Nov 2008
        • 42

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator
        het is een gemakkelijke plant om te kweken...
        stabiel? dat hangt van je eigen af!
        rookverslag: LeKKKeRRR...
        Ben mijn aller 1ste kweek bezig (white widow) ze staan nu 3 weken in de bloei tot heden valt het allemaal mee ben een beginner .
        Ik had ze 3 weken voorgroei gegeven .
        Alien heeft de zaden santa maria zo te zien op zij site , ik ga daar één van de dagen eens naar toe kan ik altijd wat opsteken hé alvast bedank hier enkele foto's van mijn kindjes .
        Attached Files

        Comment

        Bezig...