Roken bij je plantjes?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • phg27
    Retired
    • Nov 2008
    • 126

    #1

    Roken bij je plantjes?

    Korting op 420shop
    Nou de titel zegt het al ,

    Heeft roken in je kweekruimte effect op de plantjes ??


    Nu doe ik het zelf niet het lijkt mij vuile lucht die je toevoegd in je kweekruimte maar nou zij iemand tegen mij , dat je beter wel je dampie in je kast kan roken voor de stikstof die dan vrij komt ??

    WAAR OF NIET!!!



    grtz..
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Zonde van de ruimte in je kast , beter volzetten met planten

    Grtz.

    Comment

    • phg27
      Retired
      • Nov 2008
      • 126

      #3
      ja dat zekers , maar jij rook er dus niet als je bezig bent?

      Comment

      • StevOOOhh
        Retired
        • Oct 2008
        • 184

        #4
        Kan allemaal geen kwaad,idd beter volzetten
        Keep on Smoking
        Peace Out

        Comment

        • Robba
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 809

          #5
          Nope ik laat ze het liefst zolang mogelijk met rust
          Even snel wat drinken geven. En even checken en dat was het.
          Grtz

          Comment

          • Nerub
            Retired
            • Dec 2008
            • 155

            #6
            stikstof die vrij komt? de lucht bestaar al voor 80% uit stikstof... is meer als zat je zult CO2 bedoelen dat de planten gebruiken bij fotosynthese dat komt idd bij verbranding van je rokertje vrij maar das niet merkbaar veel lijkt my
            Last edited by Nerub; 14 January 2009, 22:37.

            Comment

            • phg27
              Retired
              • Nov 2008
              • 126

              #7
              thx nerub duidelijk antwoord .

              grtz.

              Comment

              • DaZeD
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 466

                #8
                Kan geen kwaad, maar of het iets uitmaakt denk ik niet.

                Ze zullen waarschijnlijk wel niet geshockeerd zijn als ze hun vriendjes in rook zien opgaan zeker?
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #9
                  Kan geen kwaad, ik rook nooit in mijn kweekhok ivb met brandveiligheid.
                  grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  Bezig...